  • 1. Data: 2003-05-21 10:22:59
    Temat: Brak autoryzacji VE
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Zatankowałem, przyszło do płacenia kartą, a tu ból! Jedna VE, druga
    VE, trzecia VE - i ciągle komunikat "Transakcja niewykonalna. Brak
    LINII". Co to znaczy? Dobrze, że stara, tradycyjna poczta była opodal,
    była czynna, działały telefony i panienki były kumate i... miałem
    ostatni druk "Wypłata" BP...

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-05-21 10:33:58
    Temat: Re: Brak autoryzacji VE
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Grzexs,

    G> Zatankowałem, przyszło do płacenia kartą, a tu ból! Jedna VE, druga
    G> VE, trzecia VE - i ciągle komunikat "Transakcja niewykonalna. Brak
    G> LINII". Co to znaczy? Dobrze, że stara, tradycyjna poczta była opodal,

    No to juz wiesz co to znaczy - problemy z lacznoscia. Moze im szczury
    kable na zapleczu przegryzly?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 3. Data: 2003-05-21 10:34:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zatankowałem, przyszło do płacenia kartą, a tu ból! Jedna VE, druga
    > VE, trzecia VE - i ciągle komunikat "Transakcja niewykonalna. Brak
    > LINII". Co to znaczy?

    Zajety telefon? ;) Ciekawe kto z obslugi wdal sie w dluga rozmwe
    telefoniczna :)

    --
    JaKi