  • 1. Data: 2003-05-21 10:44:22
    Temat: założyłem EKOKONTO :) - było ciężko , ale chyba się udało
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    zachęcony konkursem BOŚ i nagrodą w konkursie Karta Pani postanowiłem
    założyć EKOKONTO :)

    po 90 minutach udało mi się :)

    oczywiście większości formularzy brakowało, tabelę opłat i prowizji musiała
    drukować sama Pani naczelnik (to i tak sukces, bo poprzednim razem kiedy o
    to pytałem, w ogóle w banku nie było tabeli opłat i prowizji a jedynie
    ulotki reklamowe z wydrukowanymi niektórymi pozycjami tabeli)

    Jak na razie, mimo zapewnień, nie mogę dostać się do TeleBosia :) , a po
    wybraniu opcji "połączenie z operatorem" uzyskuję informację, że funkcja
    czasowo niedostępna :)))

    poczytam dokładnie tabelkę opłat i prowizji i jak konkurs się skończy (30
    czerwca) to szybko zamykam rachunek
    no chyba, że mi się spodoba - w sumie karta bezpłatna do wszystkich
    bankomatów w Polsce, do tego limit do wysokości salda to dość ciekawa
    propozycja

    wadą oczywiście jest fakt, że kosztuje to 5 zł miesięcznie :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-05-21 12:17:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    plusz wrote:
    > zachęcony konkursem BOŚ i nagrodą w konkursie Karta Pani postanowiłem
    > założyć EKOKONTO :)

    Co to za konkurs?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-21 12:50:30
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Co to za konkurs?
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Glenn, jesteś niepoprawna ;)
    Wszystkie konkursy byś obskakiwała ;)

  • 4. Data: 2003-05-21 13:39:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:
    > Glenn, jesteś niepoprawna ;)
    > Wszystkie konkursy byś obskakiwała ;)

    Możesz to rozwinąć?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-21 13:43:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co to za konkurs?

    http://www.bosbank.pl/konkurs.html

    jak rozumiem, w przypadku wygranej mam szansę na jakiś drobny upominek ?:))

    P.S.
    dzisiaj w lotto jest kumulacja 3 000 000 :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-21 13:52:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    plusz wrote:

    > jak rozumiem, w przypadku wygranej mam szansę na jakiś drobny
    > upominek ?:))

    Nic z tego - nie zamierzam brać udziału :) Powodowała mną wrodzona ciekawość
    ;-)

    > P.S.
    > dzisiaj w lotto jest kumulacja 3 000 000 :))

    Programowo nie gram w lotto - i tak już płacę za duże podatki, żeby uiszczać
    jeszcze ten dodatkowy (od marzeń :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-05-31 12:26:25
    Od: m...@p...onet.pl

    Mam pytanie z innej beczki. Czy BOŚ jest stabilnym bankiem? Bo jak na razie w
    prasie pokazują się co razu artykuły, że BOŚ to dla prezesa strup na d...
    I kto jest głównym udziałowcem tego banku? Czy ktoś ma ochotę go kupić (czyt.
    duża grupa kapitałowa)? I czy obecna promocja nie jest chwytaniem się brzytwy
    przez tonącego?

    Parę miesięcy temu ktoś pisał o tym, że w Polsce ma być za 10 lat 5 MegaBanków.
    MiniBanków nie będzie.

  • 8. Data: 2003-05-31 20:22:45
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    (czyt.
    > duża grupa kapitałowa)? I czy obecna promocja nie jest chwytaniem się

    BOS wyraznie nie ma takiego impetu jak kiedys, pare klopotow, ale i tak jest
    na +.
    Niedawno w Proficie ukazal sie artykul.

    > Parę miesięcy temu ktoś pisał o tym, że w Polsce ma być za 10 lat 5
    MegaBanków.
    > MiniBanków nie będzie.

    Pare lat temu tez tak pisali. W koncu placa im za pisanie, nie ?
    Bankow moze byc nieco mniej, wymagania rosna, ostra konkurencja itd. Ale 5 ?
    to chyba ci sami, co pisali, ze dolar bedzie po 5,20 w 2002.

  • 9. Data: 2003-05-31 20:48:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    [...]

    Ale nie dlatego, że upadną tylko wskutek połączeń i wchłonięć.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-06-01 00:52:02
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Zbigniew Nowacki wrote:
> [...]

    To wcale nie jest wykluczone :)
    10 lat to kupa czasu. 10 lat temu to chyba dopiero startowała KIR, a
    przelewy międzybankowe poczta chodziły :)
    A na rynku GSM mamy trzech operatorów i wystarcza :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl