  • 11. Data: 2004-10-18 14:11:49
    Temat: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "kursor" news:cl0faa$7i1$1@nemesis.news.tpi.pl
    > chyba nie tylko mBank...

    A jaki jeszcze? Tak na marginesie to Mbank też przecież nie jest darmowym
    bankiem (nic przecież nie jest za darmo he he). Jak by na to nie spojrzeć
    opłata za przelewy po za Mbank wynosi 50 gr. :)

  • 12. Data: 2004-10-18 15:01:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Anubis napisał(a):

    > Ale kto o średniej pensji chciałby trzymać tak długo pieniądze na koncie ?

    Chyba z 95% posiadaczy kont bankowych...

  • 13. Data: 2004-10-18 15:09:56
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Jezeli zarabiasz X pieniedzy i wydatkujesz je rownomiernie przez miesiac to
    srednie saldo na rachunku bedzie wynosilo 1/2 X.
    Tak, wiec zakladajac, ze wydajesz rownomiernie przez caly miesiac, wystarczy
    ze na konto bedziesz wplacal 200 zl i kazdego dnia wyplacal 6,67 zl
    (zakladajac ze miesiac ma 30 dni) to miesieczne srednie saldo bedzie wynosic
    100 zł.

    RakS

  • 14. Data: 2004-10-18 15:32:51
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik XxX napisał:

    > PS. mBank nie jest juz taki darmowy, pozatym ostatnio ma bardzo niskie
    > oprocentowanie w porownaniu z innymi bankami.

    Dla mnie jest najbardziej darmowy ze wszystkich.

    Poza tym jakie bardzo niskie oprocentowanie ? Nie przesadzajmy.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 15. Data: 2004-10-18 15:46:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > nie przesadzasz?
    > wystarczy, ze 100 na subkoncie sobie lezy i juz nic nie placisz. A jak
    > masz mniej kasy - to po cholere ci konto bamnkowe?

    Niektórzy mało zarabiający dostają od pracodawcy ultimatum:
    "Załóż sobie jakieś konto, albo będziesz dostawać od nas czek i dopiero
    zobaczysz!"
    To zakładają.

    Bogdan B.

  • 16. Data: 2004-10-18 15:55:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niektórzy mało zarabiający dostają od pracodawcy ultimatum:
    > "Załóż sobie jakieś konto, albo będziesz dostawać od nas czek i
    > dopiero zobaczysz!"
    > To zakładają.

    Pracownik wybiera formę wypłaty wynagrodzenia - szantaż "czekiem" jest
    nieprawny. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to czysta "teoria" przy obecnym
    bezrobociu.

  • 17. Data: 2004-10-18 16:01:11
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/18/2004 5:55 PM, Użytkownik Glenn napisał :

    > Pracownik wybiera formę wypłaty wynagrodzenia - szantaż "czekiem" jest
    > nieprawny. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to czysta "teoria" przy obecnym
    > bezrobociu.

    Pewien znajomy mojego ojca był bardzo oporny na założenie konta.
    Zdecydował się jednak, gdy razu pewnego przyniósł do domu 3kg
    wynagrodzenia w bilonie. :-)

    --
    Polityka to wielka sztuka. Trzeba ludzi przekonać, że muszą płacić za
    to, że się ich okrada

  • 18. Data: 2004-10-18 16:05:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pewien znajomy mojego ojca był bardzo oporny na założenie konta.
    > Zdecydował się jednak, gdy razu pewnego przyniósł do domu 3kg
    > wynagrodzenia w bilonie. :-)

    A pracodawca mojej mamy opóźniał jej notorycznie wypłatę przy przelewach na
    konto. Opóźnienia się skończyły jak go "postraszyła", że zażąda wypłaty w
    gotówce :-) Szantaże, to miecz obosieczny ;-)

  • 19. Data: 2004-10-18 16:17:59
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Pracownik wybiera formę wypłaty wynagrodzenia - szantaż "czekiem" jest
    > nieprawny. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to czysta "teoria" przy
    > obecnym bezrobociu.

    Masz rację - to jest teoria. Mogę dostarczyć przykładów.

    Bogdan B.

  • 20. Data: 2004-10-18 16:51:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Masz rację - to jest teoria. Mogę dostarczyć przykładów.

    Sama znam takowe - szkoda że np. organizacje przedsiębiorców rzadko decydują
    się na potępienie tego typu praktyk, a z powodu niewydolności sądów łamanie
    prawa jest wciąż opłacalne :-( No ale to już NTG.