  • 1. Data: 2002-11-03 10:26:38
    Temat: MBank i WAP
    Od: l...@p...com.pl (RadekNet)

    Witam!

    Mam takie problem (z pania z MLini ciezko sie bylo dogadac):
    jak skonfigurowac Siemensa MT50 z GPRSem do pracy w serwisie
    transakcyjnym MBanku?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.auto.parts.com.pl

  • 2. Data: 2002-11-03 10:53:59
    Temat: Re: MBank i WAP
    Od: <b...@p...pl>

    RadekNet <l...@p...com.pl> wrote:

    > Mam takie problem (z pania z MLini ciezko sie bylo dogadac):
    > jak skonfigurowac Siemensa MT50 z GPRSem do pracy w serwisie
    > transakcyjnym MBanku?

    wejdz na wap.mbank.com.pl - tam jest konfiguracja, na t65 dziala

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 3. Data: 2002-11-03 12:44:19
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    <b...@p...pl> wrote in message news:aq2v87$sdh$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > wejdz na wap.mbank.com.pl - tam jest konfiguracja, na t65 dziala

    mBank twierdz iż T65 nie działa z serwisem transakcyjnym gdyż niepoprawnie
    obsługuje zabezpieczenia. Od dwóch miesięcy nie udało mi się skonfigurować
    T65 do współpracy z mBankiem WAP@GPRS. Możesz podać jak tego dokonałeś.

    Z góry thx.
    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-11-03 13:36:06
    Od: l...@p...com.pl (RadekNet)

    Czesc bycho33,

    Dnia 3 listopada 2002, napisales:

    > wejdz na wap.mbank.com.pl - tam jest konfiguracja, na t65 dziala

    "500: Web serwer problem. Plese contact the service
    provider"

    Na http://mbank.com.pl wchodzi bez problemu, ale potem jest
    problem ;) A na wapowa stronke nie wlazi wcale.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.auto.parts.com.pl

  • 5. Data: 2002-11-03 13:57:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "RadekNet" <l...@p...com.pl> napisal w wiadomosci

    > "500: Web serwer problem. Plese contact the service
    > provider"

    Cos tam dziala ;)
    http://www.wapemulator.com/handsets/6210/index2.php?
    url=http://wap.info.mbank.com.pl

    Maciej

  • 6. Data: 2002-11-03 14:11:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq39vu$qf8$1@news2.tpi.pl, m...@i...pl wrote:

    > Cos tam dziala ;)

    http://www.wapemulator.com/handsets/6210/index2.php?
    url=http://wap.info.mban
    k.com.pl

    Acha! Widze jakies archiwalne oprocentowanie ;P

  • 7. Data: 2002-11-03 19:03:13
    Od: <b...@p...pl>

    LeszekR. <l...@k...otnok.pl> wrote:

    > mBank twierdz i? T65 nie dzia?a z serwisem transakcyjnym gdy? niepoprawnie
    > obs?uguje zabezpieczenia. Od dw?ch miesi?cy nie uda?o mi si? skonfigurowa?
    > T65 do wsp??pracy z mBankiem WAP@GPRS. Mo?esz poda? jak tego dokona?e?.

    mam skonfigurowane wg. w.w. strony WAP.
    dziala super, ale nie na terenie calej Polski.
    Wiem ze brzmi dziwnie, ale jak wybieram sie na poludnie ( sprawdzalem Krakow,
    Zakopane )
    to rzeczywiscie nie dziala. Natomiast Warszawa, Bialystok na 100% sprawdzone i
    dziala!
    pisalem nawet do b...@e...pl o tym fakcie, ale mnie zignorowali :(

    co do zabezpieczen rzeczywiscie podczas laczenia dostaje komunikat ze "tozsamosc
    serwera nie moze byc zweryfikowana", ale gdy naciskam "kontynuowac" to przechodze do
    strony logowania

    jesli masz na wyswietlaczu PL era, to tam mi nie dzialalo,
    jesli PL Era to dziala i jesli masz dalej problemy to napisz na priva,
    to podam Ci dokladnie te same ustawienia co mam.

    Pozdr
    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 8. Data: 2002-11-03 21:06:31
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    <b...@p...pl> wrote in message news:aq3rth$5cr$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > jesli masz na wyswietlaczu PL era, to tam mi nie dzialalo,
    > jesli PL Era to dziala i jesli masz dalej problemy to napisz na priva,
    > to podam Ci dokladnie te same ustawienia co mam.

    Problem może w tym że jestem w Idei, ale dzięki za chęć pomocy.

    LeszekR.