  • 1. Data: 2002-11-03 10:04:59
    Temat: EURO/USD kontra PLN
    Od: <t...@g...pl>

    Wiem, ze to moze byc wrozenie z fusow ale moze ktos bardziej swiatly moze
    doradzic: czy w kontekscie naszego wejscia do Unii oplaca sie miec euro i/lub
    dolary.
    Obawiam sie, ze w ostatniej fazie negocjacji ustalony kurs przeliczeniowy
    euro/pln bedzie nizszy niz np. dzisiejszy kurs rynkowy.
    W efekcie lokaty w walucie obcej beda korzytniejsza lokata niz odkladanie
    srodkow w PLN.
    Jakie jest realne prawdopodobienstwo naciskow ze strony Unii na dewaluacje
    PLN ?
    Pzdr

  • 2. Data: 2002-11-03 10:11:53
    Temat: Re: EURO/USD kontra PLN
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl>

    > Jakie jest realne prawdopodobienstwo naciskow ze strony Unii na dewaluacje
    > PLN ?

    Po co Unia miałaby naciskać na dewaluację złotego? Żeby nam eksport wzrósł?

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-11-03 15:18:05
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Unia potrzebuje silnej zlotowki: bogatych konsumentow i drogich pracownikow
    w Polsce.
    To oznacza silna zlotowke.

    pzdr
    wkg