  • 1. Data: 2002-11-02 22:34:36
    Temat: Pytanie VISA kredytowa WBK
    Od: "News.acn" <m...@p...onet.pl>

    Kupiłem se tą ich kartę - 58 zł rocznie. Super myślę - najtańsza na rynku.
    Zaczynam używać, patrzę, a te skurczysyny naliczyły mi 5 zł jakiegoś
    ubezpieczenia.
    Proszę o info od kogoś kto miał już z nimi do czynienia w tej dziedzinie.
    - czy ubezpieczenie to jest obowiązkowe i nie do uniknięcia?
    - jeśli tak to gdzie to jest napisane w umowie
    - czy jeśli zostałem wprowadzony w błąd, to czy mam prawo oddać kartę a oni
    mi moje 58 zł
    kto z nimi wojował ?

  • 2. Data: 2002-11-03 22:58:15
    Temat: Re: Pytanie VISA kredytowa WBK
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    To jest tzw. ubezpieczenie bezpieczne pieniądze plus i jest ono dobrowolne.
    Więcej info masz na stronie www.bzwbk.pl
    Można z niego zrezygnować, udając się do oddziału.

  • 3. Data: 2002-11-04 21:11:00
    Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl>

    > - jeśli tak to gdzie to jest napisane w umowie
    > - czy jeśli zostałem wprowadzony w błąd, to czy mam prawo oddać kartę a
> [...]

    LENIUUU !!! Trzeba uważnie czytać co się wypełnia. Na wniosku o kartę na
    drugiej stronie jest napisane czy chcesz mieć Ubez.. PLUS. Wystarczyło
    zaznaczyć fistaszka i po kłopocie !

  • 4. Data: 2002-11-05 08:46:54
    Od: "Tomasz Iwaszkiewicz" <t...@o...pl>

    "News.acn" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > - jeśli tak to gdzie to jest napisane w umowie
    > - czy jeśli zostałem wprowadzony w błąd, to czy mam prawo oddać kartę a

    Nie ważne co się wpisze na wniosku :)
    Ja na przykład wystąpiłem o kartę VISA i zaznaczyłem że chcę ją kurierem -
    bo leniwy jestem.
    Po 3 tyg. oczekiwania zadzwoniłem i się dowiedziałem że czeka w oddziale.
    -Ale dlaczego droga Pani ? (pytam)
    -Widocznie ktoś nie zauważył - albo błąd popełnił - wie pan u nas wysyłanie
    zajmuje się produkcja....
    - No właśnie nie wiem i nie rozumiem.

    Ciekawe czy jak dziś pójdę do oddziału to ona tam będzie - ciekawe też czy
    mnie skasują za kuriera..... Matoły.

    Tom.

  • 5. Data: 2002-11-05 09:00:24
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Tomasz Iwaszkiewicz" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > -Ale dlaczego droga Pani ? (pytam)
    > -Widocznie ktoś nie zauważył - albo błąd popełnił - wie pan u nas wysyłanie

    Mialem (moja zona miala) identyczne doswiadczenia :-((

    > Ciekawe czy jak dziś pójdę do oddziału to ona tam będzie - ciekawe też czy
    > mnie skasują za kuriera..... Matoły.
    Na szczescie, przyszedl wyciag i nie bylo obciazenia za kuriera, na szczescie.
    Widocznie, maja takiego "check-box'a" na wniosku, ale chyba tylko dlatego,
    zeby sobie byl ;-))

    Pozdrawiam Dracor.