  • 1. Data: 2002-11-02 20:18:36
    Temat: Kredyt samochodowy - PLN, EUR, czy CHF - gdzie?
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Witajcie,

    Przymierzam się do zakupu samochodu - właściwie już prawie go kupuje,
    pozostaje kwestia sfinansowania tego zakupu. Posiadam dosyć dużą wpłate
    własną - około 52% wartości auta,
    i reszte zamierzam sfinalizować za pomocą kredytu samochodowego. Zależy mi
    na jak najniższych ratach, zwłaszcza w początkowym okresie spłaty, dlatego
    najlepszym wyjściem wydaje się być kredyt w EUR albo CHF - nie dałbym rady
    morderczym odsetkom w PLN. Na dosyć ciekawą ofertę wygląda mi kredyt
    samochodowy w LG Petro Bank - niska prowizja, niskie oprocentowanie (8% przy
    3 latach i wysokim wkładzie) - ale może jest coś jeszcze lepszego...

    Bardzo prosze o jakieś sugestie - nie znalazłem nic na archiwum - głównie
    posty o kredytach złotówkowych.

    pozdrawiam

    Kal

  • 2. Data: 2002-11-03 12:58:50
    Temat: Re: Kredyt samochodowy - PLN, EUR, czy CHF - gdzie?
    Od: "stary wieśniak" <w...@o...pl>

    Podstawowe pytanie to :
    w jakiej walucie Ci płacą :
    PLN
    EUR
    $
    czy CHF

    Jak na nie odpowiesz to już wiesz... czego się spodziewać !

  • 3. Data: 2002-11-04 11:17:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Bardzo prosze o jakieś sugestie - nie znalazłem nic na archiwum - głównie
    > posty o kredytach złotówkowych.

    Zobacz tutaj
    http://www.multibank.pl/oferta/kredyt_samochodowy.jh
    tml
    W Multi jest ogólnie dosyć niskie oprocentowanie kredytów.

    K. Kowalski