  • 1. Data: 2002-11-03 09:37:44
    Temat: Gdzie lokata?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Podzielcie sie informacjami gdzie najlepiej teraz zalozyc lokate, a w
    zasadzie 2. Jedna 10oooPLN, a druga 50oooPLN. Czas trwania 1tydz - 6mcy.
    Oczywiscie chodzi o to zeby osiagnac jak najwiekszy zysk ;). SKOKI nie
    wchodza w gre. Moze sie okazac, ze pieniadze beda potrzebne wczesniej niz za
    6 mcy.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2002-11-03 11:48:35
    Temat: Re: Gdzie lokata?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Podzielcie sie informacjami gdzie najlepiej teraz zalozyc lokate, a w
    > zasadzie 2. Jedna 10oooPLN,

    Lukas - 3-miesieczna lokata o stalym oprocentowniu (6,2%) albo lokata
    z dyskontem [kase z odsetek dostajesz od razu) - oporcentowanie
    ok 6,3%.

    > a druga 50oooPLN.

    Tutaj trudno powiedziec bo to jest suma jaka we wiekszosci bankow
    uprawnia do negocjowania oprocentowania a co za tym idzie trudno
    stwierdzic, w ktorym zaproponuja najwyzsze oprocentowanie - mozna
    tez sprobowac w Lukasie, ew. DB24, INGBSK, Multi... Stawiam, ze
    dostaniesz oporocentowanie na poziomie ok 6,5% na 3-miesiace.

    > Oczywiscie chodzi o to zeby osiagnac jak najwiekszy zysk ;). SKOKI nie
    > wchodza w gre. Moze sie okazac, ze pieniadze beda potrzebne wczesniej niz za
    > 6 mcy.

    Totez dlatego prop. 3-mies.
    Pozostaje tez jeszcze rachunek lokacyjny a'vista np. emax w banku
    albo netkonto w lgnet ale na dniach zapewne spadnie i lokaty w lukasie
    beda lepsze.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-11-03 11:55:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 3 Nov 2002 10:37:44 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wchodza w gre. Moze sie okazac, ze pieniadze beda potrzebne wczesniej niz za

    Sprawdz w FAQ grupy ;-)))
    A powaznie do wlasnie do FAQu szukasz czy dla siebie ?
    Bo jak dla siebie to ja bym proponowal jakis fundusz gotokowy
    ewnentualnie obligacji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-11-03 12:43:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A powaznie do wlasnie do FAQu szukasz czy dla siebie ?
    > Bo jak dla siebie to ja bym proponowal jakis fundusz gotokowy
    > ewnentualnie obligacji.
    > --
    Niestety szukam raczej zawodowo. Taka sobie analiza tego co dzieje sie na
    rynku ;). Mam juz nawet kandydatow na faworytow, ale o tym moze lepiej
    napisze jak skoncze ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-11-03 14:15:44
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Niestety szukam raczej zawodowo. Taka sobie analiza tego co dzieje sie na
    > rynku ;). Mam juz nawet kandydatow na faworytow, ale o tym moze lepiej
    > napisze jak skoncze ;).

    A ja wrzucilem odpowiedz nie patrzac nawet na autora :-))))
    Ale odpowiedz prawidlowa tak czy siak :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-11-03 22:17:18
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:aq2qoh$l3r$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > Oczywiscie chodzi o to zeby osiagnac jak najwiekszy zysk ;). SKOKI nie
    > wchodza w gre. Moze sie okazac, ze pieniadze beda potrzebne wczesniej niz

    do zaproponowanych polecilbym jeszcze VW Bank direct oraz AIG Bank - w
    obydwu przypadkach lokatki na stale procenty

    -adrian