  • 11. Data: 2006-01-01 18:54:32
    Temat: Re: MBank - anulowanie przelewu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:dp95s0$q8h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jesli przelew nie zostal jeszcze faktycznie wykonany przez bank da sie go
    > wycofac - na pewno z poziomu kanalu internetowego.

    Ale nie w dniu, w ktorym ma juz byc wykonany.
    Najpozniej w przeddzien.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2006-01-01 19:12:29
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:dp95s0$q8h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale nie w dniu, w ktorym ma juz byc wykonany.
    > Najpozniej w przeddzien.

    Da sie. Jesli przelew nie poszedl mozesz go usunac. Nie mozesz wtedy jeszcze
    wydrukowac jego potwierdzenia - w historii rachunku jest opisany jako
    oczekujacy na realizacje - w miejscu gdzie jest funkcja wydruku
    potwierdzenia.

    --
    pzdr smoq

  • 13. Data: 2006-01-01 19:17:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jan 2006 20:12:29 +0100,
    osoba podpisana: Jacek Smorzewski <s...@b...pl>
    napisała:

    > Da sie. Jesli przelew nie poszedl mozesz go usunac. Nie mozesz wtedy jeszcze
    Nie. O ile się nic nie zmieniło, to, jeśli w dniu X zleciłeś przelew na
    dzień Y(Y>=X+1) to w dniu Y nie możesz go anulować, przynajmniej przez
    Internet. Przetestowane.

    > wydrukowac jego potwierdzenia - w historii rachunku jest opisany jako
    > oczekujacy na realizacje - w miejscu gdzie jest funkcja wydruku
    > potwierdzenia.
    Owszem, jeśli w dniu X zlecasz przelew na dzień X, a nie nadeszła
    jeszcze właściwa sesja eliksiru.
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 14. Data: 2006-01-01 22:19:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Owszem, jeśli w dniu X zlecasz przelew na dzień X, a nie nadeszła
    > jeszcze właściwa sesja eliksiru.

    Zalezy do banku. Znajomy ma konto w BPH i pomylil osoby (osobie X
    przeslal kase dla osoby Y i odwrotnie) i probowal od razu anulowac
    przelew dzwoniac do banku (nie bylo wtedy sesji wychodzacej, zreszta
    wszystko trwalo minuty) i nie dalo sie. Bylem przy tym i tez sie
    zdzwilem ze jest to niemozliwe. Na szczescie pieniedze byly wysylane na
    konta znajomych osob (bylem jedna z nich) wiec sie po prostu dogadalismy
    odpowiednio.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-01-01 23:26:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2006 23:19:27 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > Zalezy do banku. Znajomy ma konto w BPH i pomylil osoby (osobie X
    Z kontekstu (i tematu) wyraźnie wynika, że jest mowa o mBanku...

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 16. Data: 2006-01-02 05:39:01
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    > Dnia Sun, 01 Jan 2006 23:19:27 +0100,
    > osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>

    > Z kontekstu (i tematu) wyraźnie wynika, że jest mowa o mBanku...

    Jak tez nie jest uscislone ze dotyczy tylko przelewow skladanych z
    wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym.

    --
    pzdr smoq

  • 17. Data: 2006-01-02 06:23:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2006 06:39:01 +0100,
    osoba podpisana: Jacek Smorzewski <s...@b...pl>
    napisała:
    [..]

    > Jak tez nie jest uscislone ze dotyczy tylko przelewow skladanych z
    > wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym.

    Dlatego opisałem obie sytuacje.
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 18. Data: 2006-01-02 09:51:25
    Od: "Kenny" <k...@o...SKASUJpl>

    Janek wrote:
> [...]

    przelew zewnetrzny z mBanku
    do wykonania od razu, w ten sam dzien
    ojciec pomylil sie w nr konta
    zorientowal sie od razu, wiec pieniadze jeszcze nie wyszly
    pol godziny na tel z mLinką i sprawa zalatwiona

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2006-01-02 10:06:32
    Od: maho <m...@p...net>

    [2006-01-02 09:51], Kenny napisał(a):

    > przelew zewnetrzny z mBanku
    > do wykonania od razu, w ten sam dzien
    > ojciec pomylil sie w nr konta
    > zorientowal sie od razu, wiec pieniadze jeszcze nie wyszly
    > pol godziny na tel z mLinką i sprawa zalatwiona

    Ale po co pół godziny skoro można wejść w przelewy->oczekujące->anuluj?

    pozdrav

    maHo

  • 20. Data: 2006-01-02 10:32:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mithos f...@a...pl ...

> [...]
    > zdzwilem ze jest to niemozliwe. Na szczescie pieniedze byly wysylane na
    > konta znajomych osob (bylem jedna z nich) wiec sie po prostu dogadalismy

    chyba bym zmienił bank!
    W mbanku mozna anulowac przelew tak długo az RZECZYWISCIE nie zostanie
    wysłany - wydaje mi sie jednak ze czasami trzeba to zrobic telefonicznie bo
    w momencie gdy przelew pojawia sie juz w historii rachunku a nie tylko jako
    oczekujacy to juz nie ma mozliwosc anulowania z poziomu obsługi przez
    internet (tak było jakis czas temu)

    "_")
    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert