  • 1. Data: 2005-12-30 20:56:33
    Temat: Bank Śląski - PIĘTNUJE !
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Wiem, ze nie do konca pisze na wlasciwa grupe ale musze sie tym z wami
    podzielic. JAkis czas temu, mialem sobie karte do bankomatu, ale
    niestety jako ze byla b.malo uzywana zapomnialo sie PINU. Oczywiscie
    brak mozliwosci uzyskania inf o PInie jest logiczne.. coz zatem bylo
    robic? Jako ze sam pracuje w chandlu i mam mozliwosc sprawdzenia na
    czytniku karty kilka krotenie wklepalem rozne kombinacje klawiszy i coz
    blok karty. Udalem sie do banq, w okienku powiedziano ze nowa karta znow
    kolejne 6 zlotych czy jakies tam koszta i nie ma sily trzea placic.
    Podchodze do obsl klienta i okazuje sie iz mozna poprosic o wyst
    duplikatu karty, z new pinem. Tak zatem uczynilem do domku przyszedl Pin
    odpowiadajacy karcie, oraz koniecznosc zadzwonienia na linie Banku
    Ślaskiego w celu aktualizacji nowej karty. Oczywiscie dzownie i co sie
    okazuje? musze podac otatnie 8 cyfr z karty, ( oczywiscie skad mam je
    wziac skoro nie ma karty? )? .. JAko ze mam ING Online system wszedlem
    szybko i z tamtad szczytalem te 8 cyfr i aktywowalem karte. Czekam 1
    tydzien dzownie do banq gdzie moja karta uspokajaja ze lada dzien
    nadejdzie. CZekam 2 tydzien i nic.. w koncu ide dzis o bank podaje dane,
    i co sie okazuje> mam aktywowana karte ktorej nie mam fizycznie. Jak
    wyjasnila mi pani z banq zaginela. i musze znow pisac prosbe o nowa i
    czekac z 2 tygodnie.... Dziwne a za obsluge konta co miesiac mnie
    kasuja, ale za co ? za to ze nie moge nic zrobic? za niedbalstwo?
    dziwne... lekko sie zdenerwowalem !!!

    POzdrowka jak cos pokrecilem to przepraszam nie jestem z brazny
    bankowej:) ale tak nmiej wiecej to wygaldalo !!! gdziez ona mogla
    zaginac.. hmmm

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    Przetestowano na: 2005-12-30 21:56:35

  • 2. Data: 2005-12-30 21:06:08
    Temat: Re: Bank Śląski - PIĘTNUJE !
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Dec 2005 21:56:33 +0100, CVC <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Ślaskiego w celu aktualizacji nowej karty. Oczywiscie dzownie i co sie
    >okazuje? musze podac otatnie 8 cyfr z karty, ( oczywiscie skad mam je
    Niezbyt to rozsadne. Aktywowac karte, ktora jeszcze nie dotarla do
    Ciebie. Nie lepiej bylo poczekac az dotrze?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2005-12-30 21:31:02
    Od: CVC <a...@w...pl>

    WAM napisał(a):

    > Niezbyt to rozsadne. Aktywowac karte, ktora jeszcze nie dotarla do
    > Ciebie. Nie lepiej bylo poczekac az dotrze?
    >
    > WAM
    Rozsadne, na karcie mam 70zl, reszte gotowki duzej na OKo !! wiec nie
    widze stresu !

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    Przetestowano na: 2005-12-30 22:31:02

  • 4. Data: 2005-12-30 21:42:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    CVC napisał(a):

    > Rozsadne, na karcie mam 70zl, reszte gotowki duzej na OKo !! wiec nie
    > widze stresu !

    Skoro nie widzisz stresu, to jaki widzisz SENS aktywacji karty, której
    nie posiadasz?

  • 5. Data: 2005-12-30 21:42:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Dec 2005 22:31:02 +0100, CVC <a...@w...pl> wrote:

    >Rozsadne, na karcie mam 70zl, reszte gotowki duzej na OKo !! wiec nie
    >widze stresu !
    Nie widzisz stresu? A kto napisal "mam aktywowana karte ktorej nie mam

  • 6. Data: 2005-12-30 21:46:00
    Od: CVC <a...@w...pl>

    WAM napisał(a):

    > Nie widzisz stresu? A kto napisal "mam aktywowana karte ktorej nie mam
    > fizycznie. Jak wyjasnila mi pani z banq zaginela."
    >
    > WAM
    STres w tym pojeciu, ze znow czekanie new pin i te formalnosci w bank..
    A jaki widze ses w aktywacji karty kgorej nei posiadam? otoz taki iz
    myslalem ze lada dzien bedzie w skrzynce, badz odbiore w banq a tu
    LIPa.. A ses taki ze chcialem przelac tam kilkaset zlotych , bo czasem
    karta sie przydaje !!

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    Przetestowano na: 2005-12-30 22:46:00

  • 7. Data: 2005-12-30 22:00:07
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    A ses taki ze chcialem przelac tam kilkaset zlotych , bo czasem
    > karta sie przydaje !!

    Gdzie? Na karte chciałeś przelać?
    I na pewno pracujesz w CHandlu?

  • 8. Data: 2005-12-30 22:03:42
    Od: TMK <n...@s...pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 21:56:33 +0100, CVC napisał(a):

    > POzdrowka jak cos pokrecilem to przepraszam nie jestem z brazny
    > bankowej:) ale tak nmiej wiecej to wygaldalo !!! gdziez ona mogla
    > zaginac.. hmmm

    he he :) i właśnie m.in. dlatego po kilku latach likwiduje konto w ING i
    uciekam do mbanku - na dzień dobry 92zł rocznie mniej (obsługa... i 2
    karty)

    --
    Pozdrawiam, TMK

  • 9. Data: 2005-12-30 22:10:54
    Od: CVC <a...@w...pl>

    yard napisał(a):
> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    > Przetestowano na: 2005-12-30 23:10:14
    > avast! - Copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software.

    Przezucic z konta Oko na kotno Osobiste ( na karte) :)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0552-4, 2005-12-30
    Przetestowano na: 2005-12-30 23:10:54

  • 10. Data: 2005-12-30 22:25:47
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    > Przezucic z konta Oko na kotno Osobiste ( na karte) :)

    I ty naprawdę myślisz, że do przelewu jest karta potrzebna?