  • 1. Data: 2003-01-02 16:47:13
    Temat: [Lukas] zwrot przelewu?
    Od: tenesu <t...@n...net>

    31 grudnia poszedl przelew oplaty za gaz. dzis widze operacje na plus: zwrot
    przelewu. dlaczego tak sie stalo? przelew byl do BZ WBK I/O Chorzow...

    kto nie chcial moich pieniedzy? :-)

    tenesu

  • 2. Data: 2003-01-02 17:18:44
    Temat: Re: [Lukas] zwrot przelewu?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:Xns92F7B4EFEF141tenesunetscapenet@155.158.102.7
    , tenesu wrote:
    > 31 grudnia poszedl przelew oplaty za gaz. dzis widze operacje na
    > plus: zwrot przelewu. dlaczego tak sie stalo? przelew byl do BZ WBK
    > I/O Chorzow...
    >
    > kto nie chcial moich pieniedzy? :-)

    Może zły numer konta? Może BZ WBK przestał przyjmować na numer nie-IBAN?
    Przelewałeś na numer stary czy nowy?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-02 17:29:26
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in news:av1s9l$i39$1@topaz.icpnet.pl:

    > Może zły numer konta? Może BZ WBK przestał przyjmować na numer nie-IBAN?
    > Przelewałeś na numer stary czy nowy?

    faktycznie na stary. sprobuje na nowy. dziekuje

    tenesu

  • 4. Data: 2003-01-02 19:41:15
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 2 Jan 2003 16:47:13 GMT, tenesu <t...@n...net> wrote:

    >31 grudnia poszedl przelew oplaty za gaz. dzis widze operacje na plus: zwrot
    >przelewu. dlaczego tak sie stalo? przelew byl do BZ WBK I/O Chorzow...
    >
    >kto nie chcial moich pieniedzy? :-)

    A mi ostatnio Lukas nie chcial przyjac przelewu z mBanku. Zrobili
    odbicie ;((. Numer rachunku byl na pewno dobry, ponowna proba po 2
    dniach zakonczyla sie sukcesem, ale kasa wyslana 1 sesja 31.12 byla
    zaksiegowana dopiero dzis (2.01).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 5. Data: 2003-01-02 19:43:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:jc591vsupju7op7iatfh4ok2s9jorubm1j@4ax.com, Dentarg wrote:

    > A mi ostatnio Lukas nie chcial przyjac przelewu z mBanku. Zrobili
    > odbicie ;((. Numer rachunku byl na pewno dobry

    Jaka przyczyna? Doszedles?

    > ponowna proba po 2
    > dniach zakonczyla sie sukcesem, ale kasa wyslana 1 sesja 31.12 byla
    > zaksiegowana dopiero dzis (2.01).

    bo 31.12 byl nietypowo krótkim dniem jesli chodzi o rozliczenia
    miedzybankowe

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-02 19:47:04
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 2 Jan 2003 20:43:38 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Jaka przyczyna? Doszedles?
    Probowalem sie dowiedziec w mBanku jaki powod podal bank odbiorca, ale
    oczywscie mozna sie bylo tego dowiedziec tylko piszac reklamacje, bo
    pani mlinka nie ma dostepu do takich danych (imho niezla spychologia
    ...)

    >bo 31.12 byl nietypowo krótkim dniem jesli chodzi o rozliczenia
    >miedzybankowe
    Ale 1 sesja byla rozliczana w kazdym banku, a w wiekszosci pierwsza i
    druga ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 7. Data: 2003-01-04 13:14:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 02 Jan 2003 20:41:15 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

> [...]
    >odbicie ;((. Numer rachunku byl na pewno dobry, ponowna proba po 2
    >dniach zakonczyla sie sukcesem, ale kasa wyslana 1 sesja 31.12 byla

    Moze byla literowka w nazwie odbiorcy? Lukas jako jeden z nielicznych
    weryfikuje (a przynajmniej weryfikowal) zgodnosc nazwy odbiorecy i to
    w dosc "twardy" sposob. Kiedys przelew z roznica jednej literki w
    nazwisku mi odrzucil.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2003-01-04 13:52:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:adnd1vs8lfkfipj40isid8b1qp4602h1c6@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

> [...]
    > weryfikuje (a przynajmniej weryfikowal) zgodnosc nazwy odbiorecy i to
    > w dosc "twardy" sposob. Kiedys przelew z roznica jednej literki w

    A wiesz moze (lub ktos inny), jak ta twardosc sie realizuje, gdy po imieniu
    i nazwisku jest dalszy tekst, np. taki tytul "Wojciech Frabiński w Lukas
    Banku" by przeszło bez problemów? Bo mi chyba przechodzi, ale teraz już nie
    jestem całkiem pewien.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-04 14:21:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 4 Jan 2003 14:52:44 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Banku" by przeszło bez problemów? Bo mi chyba przechodzi, ale teraz już nie

    Nie testowalem. Ale pewnie automat ich poradzi sobie ze znalezieniem
    odpowiedniego tekstu w ciagu. Ale juz z okresleniem jakiegos poziomu
    dopuszczalnego bledu w ramach oczekiwanego tekstu juz nie.
    Swoja droga, musze przelac cos dla Wojtka Frabińskiego, ciekawe czy
    dojdzie :).

  • 10. Data: 2003-01-04 17:41:55
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 04 Jan 2003 14:14:17 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >weryfikuje (a przynajmniej weryfikowal) zgodnosc nazwy odbiorecy i to
    >w dosc "twardy" sposob. Kiedys przelew z roznica jednej literki w
    Bylo samo nazwisko, bo nie znalem imienia :(. Tyle ze do byl przelew
    do brata znajomego i on twierdzil ze ani razu nikomu nie podawal
    danych brata i zawsze kasa dochodzila ... Chyba ze Lukas rozpoczął
    weryfikacje od niedawna ??

    pzdr,
    Dentarg