  • 11. Data: 2002-12-03 17:08:49
    Temat: Re: [Lukas] zrywanie lokat
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asint8$5tl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > TLS 1.0? Wlasnie wlaczylem, zobaczymy, czy pomoze; dotychczas nie byl
    > potrzebny.

    Nic sie nie zmienilo na lepsze - dalej te same objawy przy edycjach zlecen i
    podobnych modyfikujacych czynnosciach.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2002-12-03 17:45:39
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nic sie nie zmienilo na lepsze - dalej te same objawy przy edycjach zlecen
    > podobnych modyfikujacych czynnosciach.

    Zgadza się. Prawdopodobnie wprowadzone zmiany w oprogramowaniu
    serwera Lukas e-Bank mają jakieś błędy, i my (klienci) będziemy teraz
    testować i zgłaszać swoje uwagi, w celu ich usunięcia - ponosząc przy
    tym koszty połączeń, stracony czas i nerwy. To jest metoda wprowadzona
    dawno temu przez Microsoft, i jak widzę - trafiła na podatny grunt ...
    Zapomniałem wcześniej dodać, że NIE używam serwera proxy.
    Pozdrawiam, Joker

  • 13. Data: 2002-12-03 17:53:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:756H9.269185$up.2651111@news.chello.at, Joker wrote:
> [...]
    > dawno temu przez Microsoft, i jak widzę - trafiła na podatny grunt ...
    > Zapomniałem wcześniej dodać, że NIE używam serwera proxy.

    Ja probowalem na rozne sposoby i nic nie pomaga :(
    Predzej czy pozniej cos sie wywala. Czasem pomaga klikniecie na inna opcje z
    Menu po lewej stronie.

    Nie podoba mi sie to, bo traktowalem Lukasa jako podstawowe konto
    rozliczeniowe, wiec takie błędy są dla mnie mocno uciążliwe.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-03 18:19:34
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie podoba mi sie to, bo traktowalem Lukasa jako podstawowe konto
    > rozliczeniowe, wiec takie błędy są dla mnie mocno uciążliwe.

    Objawy mamy na 100 % identyczne!
    Podobnie jak Ty, mam w Lukas e-Bank swój "strategiczny" rachunek
    i jeżeli nic nie zrobią do końca tygodnia - będą mieli 2 filiżanki do kawy
    więcej ;-]] , bo ja po prostu zmienię bank. W nocy zadzwonię na info
    (teraz nie ma szans) i może czegoś się jeszcze dowiem.
    Pozdrawiam, Joker

  • 15. Data: 2002-12-03 18:29:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:WA6H9.269732$up.2660595@news.chello.at, Joker wrote:

> [...]
    > kawy więcej ;-]] , bo ja po prostu zmienię bank. W nocy zadzwonię
    > na info (teraz nie ma szans) i może czegoś się jeszcze dowiem.

    :)) Nie tylko objawy mamy identyczne, ale zachowania zdaje się: ja też
    wydzwaniam i 2 razy z rzędu po zautoryzowaniu po prostu rozłącza. To masz na
    myśli?
    W każdym razie ja już nie zajmuję linii: dzwoń ;)

    Tylko na co zmienisz? Nie ma niezawodnych systemów.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2002-12-03 18:48:38
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > myśli?
    > W każdym razie ja już nie zajmuję linii: dzwoń ;)
    >
    > Tylko na co zmienisz? Nie ma niezawodnych systemów.

    Niezawodnych rzeczywiście nie ma, ale lepsze z pewnością są.
    Liczba banków świadczących usługi za pośrednictwem Internetu
    jest już na tyle duża, że można coś wybrać. Zobacz choćby tutaj:
    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp
    a następnie na belce wybierz e-finanse
    Pozdrawiam, Joker

  • 17. Data: 2002-12-03 18:51:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:a07H9.270350$up.2667274@news.chello.at, Joker wrote:

    > Niezawodnych rzeczywiście nie ma, ale lepsze z pewnością są.

    No to ja jeszcze nie trafiłem, a przerobiłem ich już kilka ...
    Oczywiście "lepsze" z konieczności jest kategorią subiektywną :)

    > Liczba banków świadczących usługi za pośrednictwem Internetu
    > jest już na tyle duża, że można coś wybrać. Zobacz choćby tutaj:
    > http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp
    > a następnie na belce wybierz e-finanse

    Eee, nie sądzę, żebym znalazł tam jeszcze jakąś rewelację, której nie znam.

    W tej chwili mam 4 RORy.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2002-12-03 19:50:23
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście "lepsze" z konieczności jest kategorią subiektywną :)

    > Eee, nie sądzę, żebym znalazł tam jeszcze jakąś rewelację, której nie

    Heh, to ja przy Tobie jestem cienki Bolek :-))
    Widzę z innych postów na tej grupie, że jesteś również inwestorem.
    Jeżeli w przyszłości zdecyduję się coś zainwestować krok dalej niż
    lokata w banku, to już wiem kogo pytać o radę ;-))))
    Pozdrawiam, Joker

  • 19. Data: 2002-12-03 20:09:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3W7H9.272400$up.2694476@news.chello.at, Joker wrote:

    > Widzę z innych postów na tej grupie, że jesteś również inwestorem.

    Zdecydowanie za duzo powiedziane.

    > Jeżeli w przyszłości zdecyduję się coś zainwestować krok dalej niż
    > lokata w banku, to już wiem kogo pytać o radę ;-))))

    Ja tez - grupy :)

    Sprobuj teraz Lukas przez WWW - wlasnie zlozylem kilka zlecen, szybko
    chodzilo i dopiero na samym koncu Elementy niebiezpieczne ;) - uffff..

    --
    Robert