eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] zrywanie lokat › Re: [Lukas] zrywanie lokat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!skyn
    et.be!skynet.be!cleanfeed.casema.net!leda.casema.net!amsnews01.chello.com!newsr
    outer.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    Reply-To: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@4...com>
    <asi9tj$sd6$1@topaz.icpnet.pl> <wl5H9.268561$up.2636173@news.chello.at>
    <asint8$5tl$1@topaz.icpnet.pl> <asiof8$68d$1@topaz.icpnet.pl>
    <756H9.269185$up.2651111@news.chello.at> <asir35$8ab$1@topaz.icpnet.pl>
    <WA6H9.269732$up.2660595@news.chello.at> <asit7b$9t0$1@topaz.icpnet.pl>
    Subject: Re: [Lukas] zrywanie lokat
    Lines: 28
    Organization: home
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <a07H9.270350$up.2667274@news.chello.at>
    Date: Tue, 03 Dec 2002 18:48:38 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.42.189
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1038941318 62.179.42.189 (Tue, 03 Dec 2002 19:48:38 MET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 03 Dec 2002 19:48:38 MET
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215990
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asit7b$9t0$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:WA6H9.269732$up.2660595@news.chello.at, Joker wrote:
    >
    > > Objawy mamy na 100 % identyczne!
    > > Podobnie jak Ty, mam w Lukas e-Bank swój "strategiczny" rachunek
    > > i jeżeli nic nie zrobią do końca tygodnia - będą mieli 2 filiżanki do
    > > kawy więcej ;-]] , bo ja po prostu zmienię bank. W nocy zadzwonię
    > > na info (teraz nie ma szans) i może czegoś się jeszcze dowiem.
    >
    > :)) Nie tylko objawy mamy identyczne, ale zachowania zdaje się: ja też
    > wydzwaniam i 2 razy z rzędu po zautoryzowaniu po prostu rozłącza. To masz
    na
    > myśli?
    > W każdym razie ja już nie zajmuję linii: dzwoń ;)
    >
    > Tylko na co zmienisz? Nie ma niezawodnych systemów.

    Niezawodnych rzeczywiście nie ma, ale lepsze z pewnością są.
    Liczba banków świadczących usługi za pośrednictwem Internetu
    jest już na tyle duża, że można coś wybrać. Zobacz choćby tutaj:
    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp
    a następnie na belce wybierz e-finanse
    Pozdrawiam, Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1