  • 11. Data: 2003-01-06 22:10:09
    Temat: Re: [Lukas] zmartwychwstał
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Fakt.
    > Ale jakos Lukas ze wszystkich moich bankow najczesciej lezy :-(

    To fakt.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-01-06 22:10:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcur2$a3e$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > To fakt.

    Skąd wiesz, jakie Wilczek ma banki? Też macie takie same?

    Faktycznie zmartwychwstał już bardziej zdecydowanie teraz.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-06 22:12:05
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Działa, udało mi się pozlecać przelewy :-)
    > Ja próbowałam od 19:30
    > Aha! Lukas tradycyjnie po "niedziałaniu" próbuje ze dwa razy wmówić, że
    > wklepuję błędne hasło.

    Fakt u mnie wlasnie to samo juz, sie balem ze mi konto sie zablokuje

  • 14. Data: 2003-01-06 22:23:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcupi$9vs$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Działa, udało mi się pozlecać przelewy :-)
    > Ja próbowałam od 19:30
    > Aha! Lukas tradycyjnie po "niedziałaniu" próbuje ze dwa razy wmówić,
    > że wklepuję błędne hasło.

    Mi też tak robi. Ja sobie to tłumaczę, że budząc się z głębokiego snu
    przeciera oczy i jeszcze mnie nie poznaje. Yaaawwwwn.... pan pokaże jeszcze
    raz ten identyfikator...

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-06 22:26:03
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Skąd wiesz, jakie Wilczek ma banki?
    List wyżej

    >Też macie takie same?
    Nie ;-)) Podobny gust bankowy to mam z Tobą ;-)))
    Choć z Wilczkiem jak się bliżej przyjrzeć to też ;-)

    > Faktycznie zmartwychwstał
    Ano!

    Pozdrowienia,
    Glenn

    pozdrowienia

  • 16. Data: 2003-01-07 00:45:08
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie ;-)) Podobny gust bankowy to mam z Tobą ;-)))
    > Choć z Wilczkiem jak się bliżej przyjrzeć to też ;-)

    procz tych wymienionych mam jeszcze oczywiscie
    darmowy LGNet :-) oraz chwilowo KB24 -> zamienilem
    na niego z DB24 :-)

    I caly czas chodzi za mna Nordea tym bardziej, ze wyjazd
    do Skandynawii tuz, tuz - ale na razie czekam - moze uda
    im sie polaczyc z LG przed wakacjami?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek