  • 1. Data: 2003-01-06 19:27:27
    Temat: MultiBank uruchomił Centrum Usług Finansowych w Opolu.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    za BP Multi:
    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uruchomił 6 stycznia br.
    w Opolu przy ul. Kościuszki 1/7 Centrum Usług Finansowych.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-06 19:49:47
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:avcl9h$gje$1@news.onet.pl
    napisał:

    > za BP Multi:
    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uruchomił 6 stycznia br.
    > w Opolu przy ul. Kościuszki 1/7 Centrum Usług Finansowych.

    Czy Centrum Usług Finansowych==Oddział ????

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 3. Data: 2003-01-06 20:22:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy Centrum Usług Finansowych==Oddział ????

    tak

  • 4. Data: 2003-01-06 20:38:00
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:avcogt$o90$1@news.onet.pl
    napisał:

    > tak

    Fajnie. Wreszcie nie będę musiał wpłacać w Katowicach ;-)

    Może się orientujesz czy mam szansę na Visę Classic jeśli w grudniu nie
    miałem wpłaty bo przelew szedł przez poczte i doszedł w styczniu? Ale na
    koncie cały czas > 1400zł.