  • 1. Data: 2003-01-06 21:20:55
    Temat: Re: 50 złotych za darmo za założenie konta w Inteligo. Poważnie!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To nie żart. Jeśli ktoś jest tym zainteresowany i nie ma tam jeszcze
    konta
    > (no i ma 18 lat :-)) to niech do mnie napiszę. Mój adres
    > p...@p...onet.pl
    > Każdemu zainteresowanemu wyślę list ze szczegółami tej promocji.

    A jak ma > niz 13 tez moze - nie wiedzales - aha - i leciesz do abuse
    (chociaz to i tak nic nie daje :( Narazie do KF :)

  • 2. Data: 2003-01-06 21:22:09
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Każdemu zainteresowanemu wyślę list ze >szczegółami tej promocji.

    Zdecydowanie źle trafiłeś. Tu wszyscy znają szczegóły tej promocji, ale są
    niezainteresowani.
    BTW w regulaminie promocji było coś chyba o spamie na usenecie, nie? Chyba,
    że inteligo zmieniło zasady.

  • 3. Data: 2003-01-06 21:33:57
    Od: "dziku" <d...@w...pl>

    co o usunieciu?

  • 5. Data: 2003-01-06 21:42:17
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Jacek <t...@p...onet.pl> w poście
    news:avcrod$2tg$1@news.onet.pl napisał:

> [...]
    > p...@p...onet.pl
    > Każdemu zainteresowanemu wyślę list ze szczegółami tej promocji.

    Może ktoś napisze ingnorantowi jakie są minusy takiego otwarcia konta w
    inteligo?
    Albo ogólnie inteligo?? Widzę 1 zł miesięcznie za kartę, jeszcze coś?

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 6. Data: 2003-01-06 21:52:03
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:avctsd$fbl$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > Oj, chyba nigdy nie było nic o spamie w *regulaminie* promocji.

    "Prosimy, nie wysyłać informacji o promocji Dla Moich Przyjaciół do innych
    użytkowników Internetu w natarczywy i uciążliwy dla nich sposób. Nie
    uprawiajmy tzw. "SPAMMINGU". W szczególności chodzi tu o grupy dyskusyjne -
    wysyłanie informacji do grupy dyskusyjnej lub do wielu grup naraz. Pamiętaj,
    że JEST TO NIEZGODNE Z OBOWIĄZUJĄCĄ NA NICH ETYKIETĄ. "

    Ale chyba nic poza tym.

  • 7. Data: 2003-01-06 21:53:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-06 21:59:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcu0l$s47$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    > grupy dyskusyjne - wysyłanie informacji do grupy dyskusyjnej lub do
    > wielu grup naraz. Pamiętaj, że JEST TO NIEZGODNE Z OBOWIĄZUJĄCĄ NA

    No ale to nie jest z *regulaminu* - czy jest??

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-06 22:02:33
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    news:avcu83$fh4$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > No ale to nie jest z *regulaminu* - czy jest??

    Rzeczywiście, w regulaminie ani słowa.

  • 10. Data: 2003-01-06 22:12:57
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Oj, chyba nigdy nie było nic o spamie w >*regulaminie* promocji.

    Przeceniłam ich, to była tylko "prośba" z ich strony (stony ;-) ?)

    Pozdrowienia,
    Glenn