  • 1. Data: 2003-01-06 18:30:14
    Temat: KK w BZWBK :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Po zalogowaniu pod infromacjami o saldzie moich kont zobaczylem taka
    informacje:
    "Informacje:
    Karta kredytowa
    Zachęcamy do złożenia wniosku o kartę kredytową. Zyskasz możliwość
    obsługi karty (sprawdzanie salda, spłata zadłużenia, generowanie
    zestawienia transakcji) poprzez usługi elektroniczne "

    hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta
    wpadli na pomysl, ze mi moga dac ? :)))

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-06 18:34:45
    Temat: Re: KK w BZWBK :)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avchuh$95v$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > zestawienia transakcji) poprzez usługi elektroniczne "
    >
    > hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta

    Nie łudź się ... mam to samo, przy czym posiadam w BZWBK tylko jeden
    rachunek o saldzie 50 GBP.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-06 18:50:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:avchuh$95v$1@news.onet.pl...
    > hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta
    > wpadli na pomysl, ze mi moga dac ? :)))

    jak bardzo chcesz KK WBK to mogę oddać moją :)))
    właśnie kończy mi się okres wypowiedzenia w WBK :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-06 19:53:31
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:avchuh$95v$1@news.onet.pl
    napisał:

> [...]
    > zestawienia transakcji) poprzez usługi elektroniczne "
    >
    > hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta

    Standardowo na 100%.
    Ja mam u nich 25 zł na koncie od wakacji ;-)

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-01-06 20:46:09
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    > <m...@p...pl> w poście

    to jest jedna z form sprzedaży wiązanej

    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 6. Data: 2003-01-06 20:57:06
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:avchuh$95v$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zestawienia transakcji) poprzez usługi elektroniczne "
    >
    > hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta

    Przeciez nie napisali calej prawdy :-)

    Karol

  • 7. Data: 2003-01-06 21:54:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 6 Jan 2003 19:30:14 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >zestawienia transakcji) poprzez usługi elektroniczne "
    >
    >hehehe - standardowo - czy moze po "przeanalizowaniu" mojego konta

    U mnie jest tak:
    Konto osobiste
    Zachęcamy do założenia konta osobistego z usługami elektronicznymi.
    Dzięki temu zyskasz możliwość zakładania korzystnie oprocentowanych
    lokat terminowych w łatwy, tani i wygodny sposób zrealizujesz przelew
    oraz spłacisz zadłużenie na rachunku karty kredytowej

    Tyle ze ja mam KK a nie mam konta :)

    PGR

  • 8. Data: 2003-01-07 07:54:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"

> [...]
    > lokat terminowych w łatwy, tani i wygodny sposób zrealizujesz przelew
    > oraz spłacisz zadłużenie na rachunku karty kredytowej

    a u mnie jest:
    Lokaty
    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą produktów depozytowych dla osób
    fizycznych i zakładania lokat
    bo mam juz i konto i kartę - cwaniaczki, ladnie dopsaowują tekst
    ciekawe co piszą jak ktos ma również lokatę ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-01-07 07:55:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ave139$8lm$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > bo mam juz i konto i kartę - cwaniaczki, ladnie dopsaowują tekst
    > ciekawe co piszą jak ktos ma również lokatę ;-))

    "Zachęcamy do zerwania i ponownego założenia" ? ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-07 09:46:26
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    blad wrote:

    {cut}

> [...]
    > bo mam juz i konto i kartę - cwaniaczki, ladnie dopsaowują tekst
    > ciekawe co piszą jak ktos ma również lokatę ;-))

    Nic nie piszą :-) (w sumie mogliby zachęcać do jakiegoś kredytu ;-> )

    pozdrawiam
    przem