  • 1. Data: 2003-01-06 20:32:39
    Temat: [Lukas] z cyklu czy wam też
    Od: Sławomir Januszkiewicz <r...@m...moc.lp>

    Od około godziny nie moge się zalogować do Lukasa. To mój problem
    czy po prostu Lukas leży i kwiczy?

    Nuter

  • 2. Data: 2003-01-06 20:36:51
    Temat: Re: [Lukas] z cyklu czy wam też
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Januszkiewicz" <r...@m...moc.lp> napisał w
    wiadomości news:3E19E7E7.5839968D@crocom.com.pl...
    > Od około godziny nie moge się zalogować do Lukasa. To mój problem
    > czy po prostu Lukas leży i kwiczy?
    >
    > Nuter

    Tez mialem o to zapytac ale nie mialem odwagi ;-). Niestety chyba lezy,
    wiekszosc dnia to chodzil bardzo slamazarnie az padl calkiem.

  • 3. Data: 2003-01-06 20:37:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Od około godziny nie moge się zalogować do Lukasa. To mój problem
    > czy po prostu Lukas leży i kwiczy?

    Mi kwiczy strasznie :-)
    (a akurat w najblizszych dniach bede potrzebowal Lukasa!)

  • 4. Data: 2003-01-06 21:14:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Mi kwiczy strasznie :-)
    > (a akurat w najblizszych dniach bede potrzebowal Lukasa!)

    Też akurat potrzebuję go użyć, a ten leży przynajmniej od 19:30
    Szlag by trafił!

  • 5. Data: 2003-01-06 21:24:27
    Temat: Re: [Lukas] zmartwychwstał
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Działa.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-06 21:55:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcs5c$3sm$1@news.onet.pl, Glenn wrote:
    > Działa.

    Nie działa :(

    Znaczy udaje, że działa, a potem okazuje się, że nie działa. I tak od
    popoludnia.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-06 22:03:17
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Działa.

    Fakt.
    Ale jakos Lukas ze wszystkich moich bankow najczesciej lezy :-(

  • 8. Data: 2003-01-06 22:05:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcuis$pre$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Fakt.
    > Ale jakos Lukas ze wszystkich moich bankow najczesciej lezy :-(

    Może najczęściej korzystasz?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-06 22:09:21
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Nie działa :(
    >
    > Znaczy udaje, że działa, a potem okazuje się, że nie działa. I tak od
    > popoludnia.

    Działa, udało mi się pozlecać przelewy :-)
    Ja próbowałam od 19:30
    Aha! Lukas tradycyjnie po "niedziałaniu" próbuje ze dwa razy wmówić, że
    wklepuję błędne hasło.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-01-06 22:09:44
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Może najczęściej korzystasz?

    Wlasnie nie, czesciej z mB, MB i BZWBK :-)))))
    Lukas mniej wiecej tak jak Inteligo czy ING.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl