  • Data: 2003-08-11 16:31:37
    Temat: Re: [Lukas] prowizja za przekroczenie salda
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wozik wrote:
    [...]
    > Teraz moje pytanie: kto ma pilnować salda? Ja, czy bank? Moim zdaniem
    > jest to jawne wyłudzanie ode mnie pieniędzy.
    [...]

    Jakie znowu wyłudzenie?
    Paragraf 25 regulaminu: Posiadacz konta może dysponować środkami
    pieniężnymi do wysokości salda dostępnego.

    Zadysponowałeś środkami powyżej dostępnego salda, za co została
    pobrana opłata zgodnie z tabelą opłat i prowizji. Co innego
    miałby zrobić bank?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]