  • Data: 2003-08-11 17:19:54
    Temat: Re: [Lukas] prowizja za przekroczenie salda
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Zbyt duże słowo. Ja bym to nazwał chamstwem i lekceważeniem klienta.
    > A na pewno nie realizowaniem hasła 'tak powinno być w każdym banku'...
    [...]

    OK, ja rozumiem - ale w sytuacji, gdy banki maksymalnie obniżają
    opłaty za konto czy prowadzą je wręcz za darmo, trzeba być gotowym
    na sytuację, że za każde "przewinienie" posiadacza rachunku będą
    go obciążały bez żadnych skrupułów - czy to będzie 30zł za nieznaczne
    przekroczenie salda, czy (jak w moim przypadku) 50zł za półroczną
    historię 3 rachunków w mBanku...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]