  • Data: 2003-08-11 16:57:33
    Temat: Re: [Lukas] prowizja za przekroczenie salda
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com> napisał w
    wiadomości news:bh8gc1$qvh$1@absinth.dialog.net.pl...

    > [...]
    > [...]
    >
    > Jakie znowu wyłudzenie?

    Zbyt duże słowo. Ja bym to nazwał chamstwem i lekceważeniem klienta. A na
    pewno nie realizowaniem hasła 'tak powinno być w każdym banku'...

    Bo niedługo to w TOiP będą zapisy, że podrapanie się za prawym uchem
    kosztuje 0,6% wpłaconej ostatnio kwoty minimum 15 PLN. I to też będzie
    jawne. :-) Ale czy uczciwe i normalne. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782