  • 1. Data: 2002-12-03 17:15:13
    Temat: [Lukas] potwierdzenia na fax - nie tak łatwo
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dzisiaj moj znajomy kupowal samochod u dealera i - poniewaz ma konto Pro w
    Lukasie - postanowil (za moją radą) postąpić w sposób opisany tutaj we
    wrześniu, tj. zlecić przelew telefonicznie od dealera (specjalnie zwiekszyl
    wczesniej limit przelewów) i zamówić potwierdzenie dyspozycji na fax
    dealera. Dealer bez oporów przystał na taki sposób załatwienia.

    Niestety, Lukas nie stanął na wysokości zadania i potwierdzenia na fax nie
    wysłał przez ponad pół godziny, wiec skonczylo sie na jezdzie do oddzialu i
    wzieciu potwierdzenia bezposrednio przy stanowisku (na szczęście to się
    udało).

    Przestrzegam niniejszym przed zbytnia wiarą w niezawodnosc tej metody.
    Zawsze lepiej miec plan zapasowy.

    (P.S. - niech ten co zarzucał mi, że tylko chwalę Lukasa, dokładnie sobie
    przeczyta ;P)

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-03 17:22:50
    Temat: Re: [Lukas] potwierdzenia na fax - nie tak łatwo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysłał przez ponad pół godziny, wiec skonczylo sie na jezdzie do oddzialu
    > wzieciu potwierdzenia bezposrednio przy stanowisku (na szczęście to się

    Wiesz. Nigdzie nie masz napisanego terminu na wykonanie usługi. Pewnie faks
    doszedł za kilka godzin bądź dni...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2002-12-03 17:37:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asip7o$6mp$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz. Nigdzie nie masz napisanego terminu na wykonanie usługi.
    > Pewnie faks doszedł za kilka godzin bądź dni...

    No to raczej dopiero *dojdzie* - bo to dzisiaj było ;)

    Jeśli chodzi o termin, opierałem się na tym sprawozdaniu z identycznej
    sytuacji, które podaje "kilkanaście minut":

    http://groups.google.com/groups?selm=amd923%24gtm%24
    1%40news.onet.pl

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-03 17:45:23
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

> [...]

    > wysłał przez ponad pół godziny, wiec skonczylo sie na jezdzie do oddzialu
    > wzieciu potwierdzenia bezposrednio przy stanowisku (na szczęście to się

    a ja miałem dzisiaj inną sytuację i muszę pochwalić lukasa - miałem deadline
    na zapłacenie za wycieczkę a coś z internetem albo moim modemem było nie
    tego, poszedłem do Lukasa, puściłem przelew w oddziale, a miła Pani puściła
    potwierdzenie faksem do biura podróży, mimo że tego nie mają w procedurach.
    Za darmo! wygodnie, ale dla mnie :))

    Wiem, że przelew kosztował mnie 4 zł ale sytuacja była wyjątkowa.

    Zbig.

  • 5. Data: 2002-12-03 17:56:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asiqss$bug$1@news2.tpi.pl, Zbiggy wrote:
> [...]
    > :))
    >
    > Wiem, że przelew kosztował mnie 4 zł ale sytuacja była wyjątkowa.

    Być może Twój entuzjazm nieco opadnie, jak powiem Ci, że "coś nie tego"
    było - i jest nadal - z internetowym systemem transakcyjnym Lukasa (patrz
    pobliski wątek). W związku z czym ewentualna pochwała należałaby się gdyby
    nie pobrała Ci 4 zł za przelew z oddziału, którego nie musiałbyś wykonywać,
    gdyby ich system działał poprawnie.

    Pamiętaj też o Lukas Linii - jeśli masz Pro, to możesz zlecić przelew za
    darmo przez telefon.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-03 18:09:29
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    > Być może Twój entuzjazm nieco opadnie, jak powiem Ci, że "coś nie tego"
    > było - i jest nadal - z internetowym systemem transakcyjnym Lukasa (patrz
    > pobliski wątek).

    cały internet dialupowy wczoraj wieczorem i dzisiaj nie działał w moim
    domku - dzwoniłem na 3 numery dostępowe.
    A co do systemu Lukasa to fakt, że często na jakichś operacjach wyświetla mi
    błąd ale to co wczoraj i dzisiaj przeżyłem to nie ich wina.

    > Pamiętaj też o Lukas Linii - jeśli masz Pro, to możesz zlecić przelew za
    > darmo przez telefon.

    mam tam b. mały limit a nie da się na lukas linii zmienić więc i tak bym
    musiał się pofatygować.

    Zbig

  • 7. Data: 2002-12-03 18:31:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asirs6$i7u$1@news2.tpi.pl, Zbiggy wrote:
> [...]
    > A co do systemu Lukasa to fakt, że często na jakichś operacjach
    > wyświetla mi błąd ale to co wczoraj i dzisiaj przeżyłem to nie ich

    Acha, rozumiem. Ale szkoda, ze nie wiedziales, ze system szaleje, bo moze by
    odpuscili te 4 zlote ;)

    > mam tam b. mały limit a nie da się na lukas linii zmienić więc i tak
    > bym musiał się pofatygować.

    Rozumiem i pochwalam. Ja też mam bardzo mały: 0 zł :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-03 19:28:11
    Od: s...@p...onet.pl

    > Niestety, Lukas nie stanął na wysokości zadania i potwierdzenia na fax nie
    > wysłał przez ponad pół godziny

    Fax może zwyczajnie nie dojść. Trzeba po prostu zadzwonić, żeby został wysłany
    ponowanie-->za darmo.

    cześć

  • 9. Data: 2002-12-04 09:21:01
    Temat: Odp: [Lukas] potwierdzenia na fax - nie tak łatwo
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

> [...]
    > wysłał przez ponad pół godziny, wiec skonczylo sie na jezdzie do oddzialu
    > wzieciu potwierdzenia bezposrednio przy stanowisku (na szczęście to się

    może mieli jakis zator. ja zawsze pytam kiedy mam sie spodziewać i dostaje
    odp., że albo już albo za pół godziny.
    pozdrawiam
    d.

    --
    ###### DEKSPEDYCJA #######
    ## Agencja Podróżnicza ##

  • 10. Data: 2002-12-04 09:46:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:askhjr$gcl$1@news.onet.pl, kto to wrote:

    > A mial od razu odebrac auto?Przeciez kupno auta to nie zakupy w
    > supermarkecie placisz odjezdzasz.

    Wlasnie tak bylo jak piszesz :) z wyjatkiem tego, ze trzeba bylo jechac po
    potwierdzenie do banku.

    > Ja pamietam ze najpierw zaliczka przelewem + potw na fax, pozniej
    > przelew reszty dzien przed odbiorem faktury, wydanie dokumentow i
    > odbior auta w umowiony dzien z blachami , chyba ze cos pokrecilem,

    Ale to byl samochod komisowy, nie nowy.

    --
    Robert