  • 11. Data: 2002-12-04 10:19:02
    Temat: Re: [Lukas] potwierdzenia na fax - nie tak łatwo
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    > Dzisiaj moj znajomy kupowal samochod u dealera i - poniewaz ma konto Pro w
    > Lukasie - postanowil (za moją radą) postąpić w sposób opisany tutaj we
    [ciach]
    > dealera. Dealer bez oporów przystał na taki sposób załatwienia.

    a co mu zalezy wazne zeby mial forse na koncie

    > Niestety, Lukas nie stanął na wysokości zadania i potwierdzenia na fax nie
    > wysłał przez ponad pół godziny, wiec skonczylo sie na jezdzie do oddzialu
    > wzieciu potwierdzenia bezposrednio przy stanowisku (na szczęście to się
    > udało).

    A mial od razu odebrac auto?Przeciez kupno auta to nie zakupy w
    supermarkecie placisz odjezdzasz.
    Ja pamietam ze najpierw zaliczka przelewem + potw na fax, pozniej przelew
    reszty dzien przed odbiorem faktury, wydanie dokumentow i odbior auta w
    umowiony dzien z blachami , chyba ze cos pokrecilem,

    > Przestrzegam niniejszym przed zbytnia wiarą w niezawodnosc tej metody.
    > Zawsze lepiej miec plan zapasowy.
    No pewnie
    Ąlek

  • 12. Data: 2002-12-04 15:06:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "kto to" <k...@o...pl> writes:

> [...]
    > reszty dzien przed odbiorem faktury, wydanie dokumentow i odbior auta w
    > umowiony dzien z blachami , chyba ze cos pokrecilem,

    Straszne kombinacje. Rozumiem, ze przynajmniej umowe jakas podpisales?
    Przelew przed odbiorem faktury? Bardzo dziwne.

    Teraz juz chyba trzeba osobiscie zalatwiac tablice w urzedzie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator