  • 1. Data: 2002-12-03 17:24:48
    Temat: Konta internetowe za granicą
    Od: "ansuz" <a...@t...pl>

    Które z banków zagranicznych zakładają Polakom konta bankowe, jakie
    dokumenty są wymagane? Szczególnie interesuje mnie USA, w szczególnoiści
    Chicago.
    THX
    ansuz

  • 2. Data: 2002-12-04 08:30:42
    Temat: Re: Konta internetowe za granicą
    Od: p...@o...pl

    > Które z banków zagranicznych zakładają Polakom konta bankowe, jakie
    > dokumenty są wymagane? Szczególnie interesuje mnie USA, w szczególnoiści
    > Chicago.

    zapraszamy na Bankier.pl do sekcji poświęconej kontom zagranicznym:
    http://www.bankier.pl/fo/konta/konta_zagraniczne/ .... moze tam znajdziec
    potrzebne informacje

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-12-04 11:10:32
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    No wiec jak bedziesz tam legalnie to nie ma klopotu. Musisz miec Social
    Security Number, ktory dadza ci w 2 tygodnie (nie w banku tylko w specjalnym
    biurze) i paszport, albo lepiej amerykanskie prawo jazdy. Prawdziwa
    kredytowke dadza po 3 miesiacach, bo musisz zbudowac sobie "historie
    kredytowa". Pozniej nie opedzisz sie od ofert kart kredytowych. Ja
    pracowalem na uniwerku Notre Dame i zgromadzilem ponad 10 kart. Wszystkie za
    darmo (bez oplat), niektore w wersjach "titanium" i "platinum". Z bankow w
    Chicago i okolicach polecam Key Bank (cos w rodzaju Lukasa, czy Inteligo) i
    Wells Fargo (b. tradycyjny, jeden z najwiekszych w Stanach, ale z pionem
    elektronicznym).

    Przemo