  • 1. Data: 2002-12-03 17:05:28
    Temat: obligacje BZWBK
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Co o nich sądzicie?
    Czy warto inwestować w nie 1000zł na 6 miesięcy?

    --
    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2002-12-03 17:21:48
    Temat: Re: obligacje BZWBK
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    z 1000 zł to ja bym się w to nie pchał, wolałbym lokatę internetową
    miesięczną na 5,1%

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:asioe3$oa3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

  • 3. Data: 2002-12-03 17:38:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asioe3$oa3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
    > Co o nich sądzicie?
    > Czy warto inwestować w nie 1000zł na 6 miesięcy?

    Nie.
    Zobacz też, jak ten bank potraktował posiadaczy lokat antybelkowych.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-03 22:10:28
    Od: "colberg" <c...@N...gazeta.pl>

    No właśnie. A cóż takiego BZWBK uczynił?

  • 5. Data: 2002-12-03 22:14:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asja4k$1qa$1@news.gazeta.pl, colberg wrote:
    > No właśnie. A cóż takiego BZWBK uczynił?

    Zawłaszczył prawie cały niepobrany podatek, którym mamił klientów ;)

    --
    Robert