  • 11. Data: 2004-03-29 15:33:28
    Temat: Re: [Lukas] - nic z tego nie rozumiem...
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Nie, no moze nie bedzie tak zle. Poza tym, jak ktos dzis w innym watku
    > zauwazyl - nie wezma odsetek, bo ich nie nalicza ;)

    No tak, zależy jak na to patrzeć. Ale wkurzyłem się mocno.

    > Nie znajdziesz idealnego banku. Ja sie przenioslem (mowie o koncie
    > glownym
    > do rozliczen) z (BZ) WBK i u mnie olbrzymia zmiana in plus, choc
    > oczywiscie
    > tez jest sie do czego przyczepic.

    Ideałów nie ma, fakt. Korzystam z 3 aktualnie (Inteligo, VW i Lukas).
    Pozostaną dwa. Coraz częściej doceniam Inteligo jednak, mimo że coś tam
    płatne.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 12. Data: 2004-03-29 17:18:13
    Od: tenesu <t...@n...net>

    SebCz <a...@K...pl> wrote in news:opr5mj0cq7x3ew17@news.tpi.pl:

    > Zleciłem przelew w piatek z datą na dziś (29-go) w wysokości 1000zł.
    > Widzę, że ma ono status Zakończony OK (czyli wykonany), ale stan konta się
    > nie zmienił.

    mam tak samo. zglosilem poczta wewnetrzna i czekam na efekty.

    mam na ten temat taka teorie: zbliza sie w Lukasie okres zamkniecia kwartalu.
    w tym okresie zawsze byly jakies wieksze zaburzenia, ale raczej po pierwszym.
    tym razem wyglada na to, ze wlasciwy system w tle nalicza juz odsetki za
    pierwszy kwartal, realizuje zlecenia, ale stany i historia nie sa
    aktualizowane.

    problemy poruszane w innych watkach, i to co nam sie dzis przydarzylo, nie
    nastrajaja optymistycznie co do jakosci systemu Lukasa...

    tenesu

  • 13. Data: 2004-03-29 18:31:17
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > tym razem wyglada na to, ze wlasciwy system w tle nalicza juz odsetki za
    > pierwszy kwartal, realizuje zlecenia, ale stany i historia nie sa
    > aktualizowane.

    No nie jest tak, bo pół biedy jakby nie pokazwyła, a realizował. A nie
    zrealizował, bo nie doszło do adresata.

    > problemy poruszane w innych watkach, i to co nam sie dzis przydarzylo,
    > nie
    > nastrajaja optymistycznie co do jakosci systemu Lukasa...

    Ano. Dlatego żegnam Lukasa.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 14. Data: 2004-03-29 19:25:21
    Od: tenesu <t...@n...net>

    SebCz <a...@K...pl> wrote in news:opr5my2fnax3ew17@news.tpi.pl:

    > No nie jest tak, bo pół biedy jakby nie pokazwyła, a realizował. A nie
    > zrealizował, bo nie doszło do adresata.

    no coz. w dwie godziny po reklamacji zlecenia pokazaly sie jako wykonane w
    historii, a saldo sie zmniejszylo jak nalezy.

    zatem cos drgnelo... :-)

    tenesu

  • 15. Data: 2004-03-29 19:41:39
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > no coz. w dwie godziny po reklamacji zlecenia pokazaly sie jako wykonane
    > historii, a saldo sie zmniejszylo jak nalezy.
    >
    > zatem cos drgnelo... :-)

    Przypomniał mi się skecz Pietrzaka: "coś drgnęło w rajstopach' :)
    Ale juz nie zmienią faktu, że dziś fizycznie nie zrealizowali.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 16. Data: 2004-03-29 19:54:07
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > zatem cos drgnelo... :-)

    ...i zamiast jednego przelewu poszły dwa - ten ręczny i ten zlecony.
    Abstrahując od faktu, że pójdą jutro, narobili bałaganu. A opisałem
    sytuację w liście przesłanym pocztą wewnętrzną..
    Na szczęście to przelew na moje własno konto - wycofuję kasę, więc nawet
    lepiej, szybciej się stamtąd wyniosę. Aż strach pomyśleć, gdyby to był
    przelew do TP SA....

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 17. Data: 2004-03-30 07:00:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > lepiej, szybciej się stamtąd wyniosę. Aż strach pomyśleć, gdyby to był
    > przelew do TP SA....

    W wysokości 1000 zł? Rzeczywiście strach
    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-03-30 07:14:35
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > W wysokości 1000 zł? Rzeczywiście strach

    Kolega 'szpanuje' wysokością płaconych przez siebie rachunków? To i pewnie
    jakąś Visę Gold kolega posiada? Jam nie wart, jam nie wart !!

    ;)
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....