  • 31. Data: 2002-04-26 18:54:25
    Temat: Re: Lukas - brudasy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aac22p$gk4$1@news.onet.pl...

    > tyle ze maja je tylko 2 banki w Polsce - Citi i niektore PKO BP

    A moze tylko o 2 wiesz? ;)
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni15.xml?/sid=315/
    lang=PL/401337-289315-97473

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 32. Data: 2002-04-26 18:59:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > tyle ze maja je tylko 2 banki w Polsce - Citi i niektore PKO BP

> [...]

    OK chyba tylko o 2 wiedzalem, teraz o 3 ;-) co nie zmienia faktu, ze
    niewiele bankow oferuja ta usluge ;-)

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2002-04-27 10:15:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości
    > MOZE ZROBIC ! - spirytus bardzo dobrze przewodzi prąd (w przeciwieństwie
    do
    > benzyny ekstrakcyjnej)

    Ale czyścisz wyłączoną klawiaturę. Zanim włączysz spirytus odparuje i zwarć
    nie zrobi.
    Benzyna ekstrakcyjna jest bardziej toksyczna od spirytusu... chyba, że ktoś
    to lubi wdychać.

    Ja jednak mam też prawie 10 letnie klawiatury, myte czasami z wierzchu tym
    nowomodnymi drogimi płynami do plastiku,. Klawisze są przyklejone, z boku
    jest wielki
    syf, bo nie chce mi się produkować super cienkiej pałeczki, która tam
    wlezie. Ile czasu można stracić na mycie klawiatury wartej 20 zł ????
    Więc tak brudna sobie trwa i jest używana i czeka na swoją ostatnią drogę do
    śmietnika.
    Oczywiście w miejscu publicznym ma być schludnie i przyjemnie, ale aby tak
    było trzeba wydać pieniądze, których nie ma w nadmiarze.
    Nie każdy prowadzi tak zyskowną działalność gospodarczą, aby go było stać na
    ciągłe pucowanie. Są ważniejsze wydatki.

    Może ktoś wpadnie na świadczenie usługi mycia elektroniki np. w płuczce
    ultradźwiękowej powiedzmy za złotówkę od sztuki ???
    Wkłada tam klawiatury, monitory jednostki centralne, zalewa nieprzewodzącą
    cieczą włącza wibrator i po paru sekundach wyjmuje czyściutkie ?
    Zbiłby majątek ???

  • 34. Data: 2002-04-28 19:40:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    27 Apr 02 12:15, inkoguto pisal do All:

    i> Może ktoś wpadnie na świadczenie usługi mycia elektroniki np. w
    i> płuczce ultradźwiękowej powiedzmy za złotówkę od sztuki ??? Wkłada tam
    i> klawiatury, monitory jednostki centralne, zalewa nieprzewodzącą cieczą
    i> włącza wibrator i po paru sekundach wyjmuje czyściutkie ? Zbiłby
    i> majątek ???

    IMHO: Raczej pomiósł spektakularną klapę...
    Nie będę argumentował bo NTG.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 35. Data: 2002-05-14 03:08:15
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@n...cogito.univ.gda.pl>

    Witam,

    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tydzien temu poszedlem zamknac konto - wtedy co mnie uderzylo to brud -
    > brudne klawiatury i pinpady. Myslalem ze tylko w tym jednym oddziale tak
    > jest. Oddalem karte i mialem sie zgosic po 10 dniach w celu ponownego
    > zlozenia dyspozycji zamkniecia. Dzis poszedlem do innego oddzialu - to
    > samo - klawiatury az lepjace sie od brudu, pinpady i inny sprzet tak samo.
    > OCHYDA - tak nie powinno byc w zadnym banku.
    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    Brud brudem, ale Lukas mnie kiedyś mocno rozczarował poziomem wiedzy
    pracowników. Chciałem założyć konto dla nierezydenta. Przychodzę i
    pytam, czy mogę w Lukasie założyć takie konto. Na to pani:
    - Tak, oczywiście, jakie konto Pana interesuje?
    - A jakie można dla nierezydenta? - pytam.
    - A ma Pan dostęp do Internetu, to założe takie z dostępem z sieci.
    - A jest Pani pewna, że nierezydent może u Państwa takie konto
    założyć? - dopytuję się.
    - Oczywiście.
    - Jest Pani pewna?
    - A są jakieś przeciwwskazania?
    No to pytam:
    - A wie Pani, kto to jest nierezydent?
    - Nie - powiedziała tonem, jakby to było w ogóle nieistotne.
    Tu nastąpiła chwila przerwy, bo nie wiedziałem jak zareagować ;-)
    Później jej wytłumaczyłem, kto to jest nierezydent, że jestem
    obcokrajowcem i jaki mam status itp., że nie mam stałego zameldowania,
    pobytu itp. Wtedy ona zapytała:
    - Ale dowód osobisty Pan ma?
    Powiedziałem, że tak, ALE NIE POLSKI, przecież to jasne.
    - Acha, no to chyba niestety nie można.
    Wtedy zaczęło się najlepsze. Odwróciła się jej koleżanka z
    sąsiedniego stanowiska i powiedziała, że można. I zaczęły się
    spierać o to, która ma rację. Trwało to dłuższą chwilę, na moje
    uwagi nie zwracały w ogóle uwagi. Po chwili dołączyłą do nich
    trzecia koleżanka i tak debatowały, aż w końcu poprosiłem o
    regulamin, to sobie sam przeczytam.

    Pozdrawiam,
    --
    Bogdan Baraszkiewicz, bogi(at)cogito.univ.gda.pl

  • 36. Data: 2002-05-14 05:59:01
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan Baraszkiewicz" <b...@n...cogito.univ.gda.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnae102m.kv3.bogi@cogito.univ.gda.pl...

> [...]
    > uwagi nie zwracały w ogóle uwagi. Po chwili dołączyłą do nich
    > trzecia koleżanka i tak debatowały, aż w końcu poprosiłem o

    :)))))))))))))))))), ja miałem też fajną przygodę w INGBSK - chciałem
    urochomić PZ; pani po dłuższym zastanowieniu: "polecenie zapłaty..... yyy za
    granicę???"
    Dziś sróbuje odpalić serwis smsowy - chce zobaczyć oczy niedysponentki, jak
    o to poproszę :)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 37. Data: 2002-05-14 12:27:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > granicę???"
    > Dziś sróbuje odpalić serwis smsowy - chce zobaczyć oczy niedysponentki,

    a wstal juz INGBSK? ;-P czy wciaz maja przerwe "techniczna"

    --
    JaKi