  • 1. Data: 2002-04-23 14:15:54
    Temat: Lukas - brudasy
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Tydzien temu poszedlem zamknac konto - wtedy co mnie uderzylo to brud -
    brudne klawiatury i pinpady. Myslalem ze tylko w tym jednym oddziale tak
    jest. Oddalem karte i mialem sie zgosic po 10 dniach w celu ponownego
    zlozenia dyspozycji zamkniecia. Dzis poszedlem do innego oddzialu - to
    samo - klawiatury az lepjace sie od brudu, pinpady i inny sprzet tak samo.
    OCHYDA - tak nie powinno byc w zadnym banku.
    Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-04-23 14:18:34
    Temat: Re: Lukas - brudasy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak jest w innych oddzialach? - czy to jest typowedla Lukasa?

    Czyżby wylał ktoś jedzenie na te urządzenia ?
    A może jesteś przewrażliwiony ?
    Może w innych miejscach klawiatury wymienia się co 100 użyć ?

  • 3. Data: 2002-04-23 14:20:40
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby wylał ktoś jedzenie na te urządzenia ?
    > A może jesteś przewrażliwiony ?
    > Może w innych miejscach klawiatury wymienia się co 100 użyć ?

    nie nie jestem przewrazliwiony. Koszmarnie zaniedbane i koszmarnie brudno -
    ostatnio odwiedzalem Millennium i Citka - czysciutko. Po prostu dbaja.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-04-23 14:31:36
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    - czy to jest typowedla Lukasa?

    WEDLA do tego nie mieszaj....:-))

  • 5. Data: 2002-04-23 14:33:00
    Od: Daniel Konczyk <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl>

    maggie <m...@W...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > brudno -
    > >
    > Proponuje przejsc sie do odzialow PeKaO czy tez BZ WBK - tragedia

    Bylem w oddziale BZWBK w Sopocie, jakos lepiacych sie klawiatur nie widac na
    horyzoncie, calkiem ladnie i schludnie,
    nie wiem gdzie widziales/as te tragedie...

    --
    Daniel
    d...@c...univ.gda.pl

  • 6. Data: 2002-04-23 14:33:32
    Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > ostatnio odwiedzalem Millennium i Citka - czysciutko. Po prostu dbaja.

    Proponuje przejsc sie do odzialow PeKaO czy tez BZ WBK - tragedia

    mag

  • 7. Data: 2002-04-23 14:34:28
    Od: Daniel Konczyk <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl>

    siepacz <o...@p...onet.pl> wrote:

    > - czy to jest typowedla Lukasa?
    > >
    > WEDLA do tego nie mieszaj....:-))

    No no, tylko bez sprytnej reklamy...;-)

    --
    Daniel
    d...@c...univ.gda.pl

  • 8. Data: 2002-04-23 14:39:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje przejsc sie do odzialow PeKaO czy tez BZ WBK - tragedia

    dawne BZ w Kielcach - czysciutko, dlatego tez wizyta w Lukasie tak mnie
    uderzyla

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-04-23 16:12:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ostatnio odwiedzalem Millennium i Citka - czysciutko. Po prostu dbaja.

    A może po prostu mają mniej klientów ?
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-04-23 18:19:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A może po prostu mają mniej klientów ?

    i to ma ich zwalniac z utrzymywania czystosci? wiecej klientow - nie
    sprzatamy. BTW Citek ma pania do sprzatania ktora sprzata od ok 8-9 rano,
    Millennium tak samo.

    --
    JaKi