  • 1. Data: 2002-09-29 20:13:59
    Temat: Re: Lukas, a pozyczka w koncie
    Od: "TU" <u...@g...pl>

    Juz rok temu, gdy uruchomialem pozyczke w koncie zglaszalem u nich powyzszy
    problem. Jak widac do tej pory nie poprawili systemu.

    Najlepiej przynies do nich na pismie, ze zgodnie z regulaminem chcesz
    zwiekszyc limit. Niech podpisza Ci jedna kopie i w systemie wpisuja jak
    chca. Moga zlikwidowac stary limit i nadac nowy, ale powinni pobrac prowizje
    tylko od kwoty o ktora limit jest powiekszony. Jezeli wezma prowizje za
    wszystko skladaj reklamacje wewnetrzna, jezeli nie pomoze to do arbitra.

    Pozdrawiam TU

  • 2. Data: 2002-09-30 13:53:23
    Temat: Lukas, a pozyczka w koncie
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Drodzy Grupowicze
    Proszę o wyjaśnienie następującej kwestii. W LUKAS Banku aby otrzymać linię
    kredytową w ROR trzeba zadeklarować minimalną wpłatę miesięczną. Po roku
    czasu tj. 12 wpływach można otrzymać 7-krootnośc tegoż wpływu. Pobierana
    jest od tego prowizja w wysokości 1% min 10 zł. Wszystko ok. Wg tabeli opłat
    i prowizji zwiększenie pożyczki powoduje pobranie prowizji 1% min. 10 zł od
    kwoty o jaką zwiększana jest pożyczka. Sytuacja jest następująca
    zadeklarowane 1 tyś, wpływa 2 tyś, po roku jest 7000 limit i pobrana
    prowizja 70zł, chce zwiększyć limit do 140 tyś wszystko ok. jest zgoda
    ale!!! Trzeba zlikwidować tamten limit i przyznać od nowa 14 tyś. Co
    powoduje naliczenie prowizji 140 zł. Przecież ja tylko zwiększyłem limit o 7
    tyś a nie o 14. powinna być pobrana prowizja 70zł. Pracownik Lukasa
    wytłumaczył mi, że system komputerowy jest ustawiony w taki sposób że jeśli
    się zmienia zadeklarowane wpływy to trzeba zlikwidować limit. Ok. ale ja nie
    chce zlikwidować tylko podnieść, spełniałem warunki, przez rok co miesiąc
    wpływało 2 tyś. system mnie nie interesuje Czy to nie jest aby pobieranie
    opłaty za tą samą usługę. Przecież ja raz już zapłaciłem 70 zł prowizji za
    przyznanie pierwszych 7 tyś. Proszę o pomoc czy to jest zgodne z prawem czy
    też nie jeśli tak, to dlaczego niema takiej informacji w tabeli opłat i
    prowizji może nie trzeba tego tam umieszczać.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
    Marek

  • 3. Data: 2002-09-30 13:57:03
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    chodzi oczywiście o zwiększenie do 14 tyś :)

  • 4. Data: 2002-09-30 14:18:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    (...)

> [...]
    > też nie jeśli tak, to dlaczego niema takiej informacji w tabeli opłat
    > prowizji może nie trzeba tego tam umieszczać.

    Mamy swobodę umów. Ale czy jest to zgodne z umową to nie wiem. W Multi
    pobierają prowizje tylko od zwiększenia limitu.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-09-30 14:36:51
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    W Lukasie tez biorą prowizję od kwoty zwiększenia, ale jak zwiększasz limit
    wraz z zadeklarowanymi wpływami kasują Cię od całości, a w umowie oraz
    tabeli opłat i prowizji o tym ani słowa.

  • 6. Data: 2002-09-30 15:55:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Jesli w TOiP jest ze biora prowizje od kwoty zwiekszenia, to nie maja prawa
    :-)) Zlozyc reklamacje, jak beda oporni, to do arbitra :-) Ktos wygral u
    arbitra ostatnio identyczna sprawe.

    Pzd
    Witek

  • 7. Data: 2002-09-30 16:26:44
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    a nie Wiesz czy sprawa, o której piszesz dotyczyła Lukasa??

  • 8. Data: 2002-09-30 16:45:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > a nie Wiesz czy sprawa, o której piszesz dotyczyła Lukasa??

    A co to ma za znaczenie ? Chyba pekao.

  • 9. Data: 2002-09-30 16:51:56
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    znaczenia nie ma ale miałbym jakiś pogląd na to czy reklamacja coś da w
    przypadku Lukasa:) czy też prosto do arbitra :)
    dzięki wielkie
    Marek