  • 1. Data: 2002-09-29 20:47:18
    Temat: Re: Lukas, warszawa, kolejki w oddzialach?
    Od: "Justyna" <n...@n...ia>

    > W centrum na stacji metra w lukasie kolejki sa cholernie dlugie.

    W stacji metra Lukas jest czynny od 7 i jest raczej pusto do 8.

    Pozdrawiam,
    Justyna

  • 2. Data: 2002-09-29 20:47:50
    Temat: Lukas, warszawa, kolejki w oddzialach?
    Od: cyb <c...@i...pl>

    Witam,

    Ma moze ktos blade pojecie jakie sa na poczatku miesiaca kolejki
    w oddziale lukasa na grojeckiej (w wawie)?
    W centrum na stacji metra w lukasie kolejki sa cholernie dlugie.
    Zastanawiam sie gdzie sa dluzsze koleji: w centrum czy na grojeckiej?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2002-09-29 20:53:49
    Od: cyb <c...@i...pl>

    On Sun, 29 Sep 2002 22:47:18 +0200, "Justyna" <n...@n...ia> wrote:

    >W stacji metra Lukas jest czynny od 7 i jest raczej pusto do 8.

    mnie akurat interesuja godziny popoludniowe (po 16)
    o 7 to najczesciej przeciagam sie jeszcze na lozeczku ;-)
    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2002-09-29 21:11:40
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Taka dobra kawe maja czy to skutek ze daja gratis ?
    :-)

    Macio

    Uzytkownik "cyb" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-09-29 22:07:21
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "cyb" <c...@i...pl> wrote in message

    > mnie akurat interesuja godziny popoludniowe (po 16)
    > o 7 to najczesciej przeciagam sie jeszcze na lozeczku ;-)

    to uderz do oddzialu tuz przed 20 - powinno sie o tej porze juz wyludnic

    odkad wprowadzili nowe godziny pracy oddzialow (7-20) oraz wprowadzili
    oplaty dla osob nie majacych konta w Lukasie a splacajacych raty po 10 znowu
    lubie ten bank :)

    -adrian

  • 6. Data: 2002-09-29 22:10:33
    Od: cyb <c...@i...pl>

    On Sun, 29 Sep 2002 23:11:40 +0200, "Macio" <m...@p...com>
    wrote:

    >Taka dobra kawe maja czy to skutek ze daja gratis ?
    zapewne w centrum skutek tego ze sa na stacji metra...
    wiec jest po drodze wszystkim ktorzy jezdza metrem ;-) m.in mnie,
    tytleze jak zakladalem w srodku dnia konto to bylo ok,
    ale pod koniec miesiaca i na poczatku sa straszne kolejki.

    co do smaku kawy to nie wiem bo jesczez nie probowalem mimo tego ze
    kilkakrotnie mi proponowano (nie chcialem zajmowac obslugi takimi
    glupotami jak robienie kway) ;-)
    moze jak bede stal w kolejce to skorzystam z kawy i wtedy sie wypowiem
    nt jej smaku ;-)

    Jak na razie interesuje mnie czy na grojeckiej sa krotsze kolejki niz
    na stacji metro "centrum" na poczatku miesiaca w godzinach
    popoludniowych...

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2002-09-30 11:34:51
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Sun, 29 Sep 2002 22:47:50 +0200, cyb <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >W centrum na stacji metra w lukasie kolejki sa cholernie dlugie.
    >Zastanawiam sie gdzie sa dluzsze koleji: w centrum czy na grojeckiej?

    czyli nikt nie ma doswiadczenia z tymi oboma oddzialami?
    szkoda...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2002-09-30 12:04:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Cyb wrote:

    > czyli nikt nie ma doswiadczenia z tymi oboma oddzialami?
    > szkoda...

    No to będziesz musiał raz pójść i wypróbować - przecież nie trzeba chodzić
    ciągle do tego samego oddziału? Chyba że chodzi o jakiś odbiór karty czy
    nagrody.

  • 9. Data: 2002-09-30 12:21:03
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Mon, 30 Sep 2002 14:04:07 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >No to będziesz musiał raz pójść i wypróbować - przecież nie trzeba chodzić
    >ciągle do tego samego oddziału? Chyba że chodzi o jakiś odbiór karty czy
    >nagrody.

    no z tego co widze to musze sam przetestowac ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb