  • Data: 2002-02-22 15:50:13
    Temat: Re: Lukas VC
    Od: "Krab" <k...@h...pl____> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a55lgo$c4s$1@news.tpi.pl...
    > Od tygodnia mam w Lukasie e-konto. Jesli je zmienie na pro i bede chcial
    VC,
    > to beda jakies klocki? Bo wplywow jeszcze zadnych (no moze jakies tam
    > drobne) nie bylo na konto. Jakie papieru bedzie trzeba doniesc
    > (zaswiadczenie o zarobkach wystarczy?) i jak dlugo sie czeka od zlozenia
    > wniosku do wydania karty? Jak w ogole przebiega takie staranie sie?

    chcesz placic 7 zl za VC :-)) w wbk bedzie to chyba taniej i wg mnie lepiej
    niz w lukasie
    mam ich VC wazna jeszcze kilka mies - ale nie przedluze jej - tylko pojde do
    WBK - chyba - ze jakas inna oferta sie pojawi (teoretycznie zapowiadaja ja i
    w mbanku i w inteligo)
    (U mnie zalozenie trwalo ok 2 tyg - wszystko korespondencyjnie)

    Moje oczekiwanie co do nowej karty kredytowej jest takie, ze musi sie sama
    splacac z konta, w lukasie nie ma na to najmniejszych szans