  • Data: 2002-02-22 19:40:10
    Temat: Re: Lukas VC
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest mi to obojetne, i tak to musze placic, lepiej by wykonalo sie samo

    Wątpię, żeby w WBK mieli taką usługę, a jeśli juą to na pewno musiałbyś u
    nich założyć konto.

    > zlozenie reklamacji nie zwalnia z obowiazku zaplacenie - wiec taki
    argument
    > mi lata

    Moze tak, a może nie- jak Cię trafią na kwotę przewyższającą limit, to wtedy
    co ?- Zapłacisz i będziesz czekał na rozpatrzenie ?
    Poza tym lepiej mieć swoje pieniążki u siebie na koncie, anie w banku, który
    ma jakiś czas na rozpatrzenie reklamacji i najczęściej oddając kwotę
    milczeniem pomija odsetki które Ty mogłeś w tym czasie z niej uzystać (no bo
    skąd ma wiedzieć gdzie trzymasz pieniądze ? :-))

    >WBK takie coś oferuje ?
    >
    > nie - ale ludze sie, ze zrobi to inteligo, bo tylko ta plotka powstrzymuje
    > mnie jeszcze przed zamknieciem tam konta

    Inteligo przymierza się do kredytówki ? Czy też chodzi o zwykłą debetową VC
    ?
    Chyba wiesz, że są różnice ?
    Zmierzam do tego, że VC Lukasa wychodzi chyba taniej o ile ma się ekonto bez
    wyciągów, tokena i płaci się tylko za kartę.
    Zresztą kk w Lukasie nie wymaga konta, więc o co chodzi ? Tylko o samoczynne
    spłacanie zadłużenia ?
    Jak znajdziesz rozwiązanie, to fajnie by było, gdybyś napisał na grupę - też
    bym skorzystał :-)
    Ja na razie uważam, że jajecznica jest lepsza od VC WBK - łatwiej ją dostać,
    a ze zmianą limitu też nie ma problemu :-)
    Btw. całkiem niedawno ktoś napisał wątek "casus WBK", czy jakoś tak. Decyzję
    odejścia z Lukasa poprzedź lekturą i polecam najpierw wyrobić sobie VC WBK,
    a potem rezygnować z Lukasa :-), bo można się dowiedzieć, że w jednym banku
    stać kogoś na kartę, a w drugim niestety mają inne spojrzenie na tą samą
    sprawę.
    Pozdrawiam
    Grzegorz