  • 1. Data: 2003-07-03 08:02:41
    Temat: Re: Lukas Bank fuzja wszech czasów.
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    news:be0nsg$o4m$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Na proste zapytanie, piłuję je dalej :-) odnoścnie dziennego limitu
    wypłaty(...)

    Zadałeś tak nietypowe pytanie, że sprawa obiła się pewnie o zarząd...
    :-)))))
    tomekk

  • 2. Data: 2003-07-03 08:02:42
    Temat: Lukas Bank fuzja wszech czasów.
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Na proste zapytanie, piłuję je dalej :-) odnoścnie dziennego limitu wypłaty
    kartą VE z Bankomatu otrzymuję dwie odpowiedzi. Jedną już prezentowałem ale
    ją zacytuję jeszcze raz:
    "Data 2003-06-27, 12:20:36
    Temat ODP:Limit dzienny
    Treść Limit dzienny do wypłaty z bankomatów kartą płatniczą Visa Electron
    wynosi 2000 PLN, i jest on ustalony przez VISA INTERNATIONAL. Za wypłatę
    pieniędzy z konta w placówce bankowej zostanie pobrana prowizja w wysokości
    5 PLN. Pozdrawiam
    Autor W.Stempniewicz"

    Po paru dniach otrzymuję następną odpowiedź.
    "2003-07-03, 09:37:30
    Temat ODP:ODP:ODP:Limit dzienny
    Treść Kwota wypłat z bankomatów ustalana jest przez bank. Lukas Bank ustalił
    taką kwotę na wysokości 2000 zł dla karty V.E. W przypadku Pana konta
    e-konto kwota za wypłatę ustalona jest na w wysokości 5 zł, co reguluje
    TOiP. Pozdrawiam
    Autor: Ł.Chlipała "

    To jak Lukas to już VISA czy się dopiero przymierzają :-) ?

    Piotrek
    PS
    Swoją drogą to niezły tam mają bałagan. Skoro na temat limitu dziennego są
    dwie wersje odpowiedzi. :-)

  • 3. Data: 2003-07-03 08:13:05
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > wypłaty(...)
    >
    > Zadałeś tak nietypowe pytanie, że sprawa obiła się pewnie o zarząd...
    > :-)))))

    Może obić się nawet wyżej, w końcu tam są moje pieniądze :-) ale niech mi
    dadzą jednoznaczą odpowiedź. Czekam więc na 3 wersję. Oby nie była znowu
    inna :-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-07-03 08:21:31
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > Może obić się nawet wyżej, w końcu tam są moje pieniądze :-) ale niech mi
    > dadzą jednoznaczą odpowiedź. Czekam więc na 3 wersję. Oby nie była znowu
    > inna :-)

    Ale przeciez wiadomo jaka jest prawda - bank sam ustala sobie te limity.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-07-03 08:30:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:be0orh$1g5m$1@foka1.acn.pl...

    > Ale przeciez wiadomo jaka jest prawda - bank sam ustala sobie te limity.

    Powiedzmy. Lukas robi to w porozumieniu z CK BZWBK - co jest oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-07-03 08:48:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzmy. Lukas robi to w porozumieniu z CK BZWBK - co jest oczywiste.

    I taka będzie trzecia odpowiedź? ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-07-03 09:03:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > I taka będzie trzecia odpowiedź? ;]

    Z FAQ Lukasa:

    Temat : Karty płatnicze
    Pytanie : Jak ustalany jest limit dzienny wypłat dokonywanych za
    pomocą karty płatniczej?
    Odpowiedź : Dzienny limit wypłat z bankomatów za pomocą kart
    płatniczych VISA Electron LUKAS Banku wynosi 2000 zł i jest ustalany przez
    Bank w porozumieniu z Centrum Autoryzacyjnym - jednakowy dla wszystkich
    klientów.

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-07-03 11:20:13
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > Bank w porozumieniu z Centrum Autoryzacyjnym - jednakowy dla wszystkich

    Czyli CZWARTA odpowiedź :-)

    Ciekawe jaka będzie piąta?

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-07-03 11:32:00