  • 1. Data: 2007-02-18 12:40:38
    Temat: Lukas
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Od dluzszego czasu nie moge zalogowac sie do Lukasa - po kliknieciu na
    logowanie otwiera sie nowe okno i wyskakuje komunikat:

    Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an
    ErrorDocument to handle the request.

    To samo dzieje sie gdy probuje recznie wpisac https://e-bank.lukas.com.pl/
    ... Podejrzewam blad w konfiguracji przegladarki, ale nic nie udalo mi sie
    znalezc. Mam Viste z Explorerem 7.0.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-02-18 13:23:28
    Temat: Re: Lukas
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marek napisał(a):
    > To samo dzieje sie gdy probuje recznie wpisac
    > https://e-bank.lukas.com.pl/ ... Podejrzewam blad w konfiguracji
    > przegladarki, ale nic nie udalo mi sie znalezc. Mam Viste z Explorerem 7.0.

    vista... zainstaluj na próbę firefoxa
    A jak nie pomoże, to zapraszamy na windowsowe grupy, bo to problem u
    ciebie z konfiguracją, nie z bankiem

    Sierp

  • 3. Data: 2007-02-19 10:48:55
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > ... Podejrzewam blad w konfiguracji przegladarki, ale nic nie udalo mi sie
    > znalezc. Mam Viste z Explorerem 7.0.

    wyłącz:
    narzędzia->opcje internetowe->zaawansowane->zabezpieczenia->użyj TLS 1.0

  • 4. Data: 2007-02-19 17:32:20
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> wrote in message

    > wyłącz:
    > narzędzia->opcje internetowe->zaawansowane->zabezpieczenia->użyj TLS 1.0

    Niesamowite pomoglo - dzieki serdeczne! Zeby bylo smieszniej Lukas na ich
    stronach informuje o koniecznosci wlaczenia tej opcji :)