  • 1. Data: 2007-02-17 20:22:51
    Temat: kreydyt a brak zameldowania
    Od: semmac <s...@o...pl>

    Witam, mam nastepujace pytanie:
    czy posiadajac Polski paszport, ale bedac wymeldowanym kilka lat temu, i
    od kilku lat zameldowanym w Niemczech(podwojne obywatelstwo); majac tam
    prace i meza, mozna ubiegac sie o kredyt w Polsce, na zakup domu w
    Niemczech?

    Czy banki daja takim osobom kredyty? A jesli tak to czy na takich samych
    warunkach jak wszystkim innym klientom?

  • 2. Data: 2007-02-17 20:40:09
    Temat: Re: kreydyt a brak zameldowania
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > od kilku lat zameldowanym w Niemczech(podwojne obywatelstwo); majac tam
    > prace i meza, mozna ubiegac sie o kredyt w Polsce, na zakup domu w

    IMO nikt nie skredytuje nieruchomości położonej za granicą.

    > Czy banki daja takim osobom kredyty? A jesli tak to czy na takich samych
    > warunkach jak wszystkim innym klientom?

    Banki w Polsce udzielają kredyty nierezydentom.

    Darek

  • 3. Data: 2007-02-17 21:53:36
    Od: semmac <s...@o...pl>

    Darek napisał(a):

    > IMO nikt nie skredytuje nieruchomości położonej za granicą.

    > Banki w Polsce udzielają kredyty nierezydentom.
    >
    > Darek

    Hmm, brak konsekwencji??? Nie udzielaja kredytuna dom ale na cos innego
    udziela???
    A moze masz na mysli instytucje, a ja pytam o zwyklego kowalskiego

  • 4. Data: 2007-02-17 22:08:50
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Hmm, brak konsekwencji??? Nie udzielaja kredytuna dom ale na cos innego
    > udziela???

    Nie zrozumiałeś/łaś. Bank nie udzieli kredytu na nieruchomość znajdujaca sie
    poza granicami Polski. Nie zabezpieczą sie na takiej nieruchomości. Czy to
    będzie rezydent czy nierezydent. Jezeli nieruchomość jest w Niemczech idź do
    tamtejszego banku.

    Ale banki w Polsce udzielą osobie mającej stałe zamieszkanie za granica
    (nierezydent) na nieruchomość znajdującą sie w Polsce. Przy czym nie jest to
    standardowa procedura i nie wszystkie banki chcą i to robia.

    > A moze masz na mysli instytucje, a ja pytam o zwyklego kowalskiego

    Mam na mysli osobę fizyczną.

    Darek

  • 5. Data: 2007-02-19 07:31:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu semmac porozsypywal nastepujace haczki:
    > Hmm, brak konsekwencji??? Nie udzielaja kredytuna dom ale na cos innego
    > udziela???
    Nie. Raczej mial na mysli to ze bank udzieli kredytu nierezydentowi ale
    na zakup nieruchomosci w Polsce.
    --
    badzio