  • 1. Data: 2007-02-17 20:29:35
    Temat: konto w banku
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam czy mozna zalozyc konto w jakims banku bez udzialu kuriera i
    pojscia do banku poniewaz nie mam na to czasu !!! np. przez telefon lub
    internet, zeby karta przyszla wtedy do domu? pozdrawiam i prosze o info

  • 2. Data: 2007-02-17 20:45:26
    Temat: Re: konto w banku
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > witam czy mozna zalozyc konto w jakims banku bez udzialu kuriera i pojscia
    > do banku poniewaz nie mam na to czasu !!! np. przez telefon lub internet,
    > zeby karta przyszla wtedy do domu? pozdrawiam i prosze o info

    Aaaaa... pieniążki by się chciało prać :-).

    /*-+

  • 3. Data: 2007-02-17 20:52:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:er7okg$pr5$1@atlantis.news.tpi.pl, *szogun11* wrote:
> [...]
    > pojscia do banku poniewaz nie mam na to czasu !!! np. przez telefon
    > lub internet, zeby karta przyszla wtedy do domu? pozdrawiam i prosze

    Kiedys tak sie konto w mbanku zakladalo ;-)
    Jak mi przeslali papiery to skserowalem dowod i im odeslalem ;-)
    ot cala formalnosc byla.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 4. Data: 2007-02-17 21:09:06
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Jak mi przeslali papiery to skserowalem dowod i im odeslalem ;-) ot cala
    > formalnosc byla.

    Ja zakładając w Inteligo musiałem zobaczyć kuriera, ale DO nie pokazywałem,
    tylko nr wpisałem w papiery. Aż żal du*ę ściska, że nie pomyślałem o
    założeniu konta piorącego. Egh... te ciepłe wyspy, drinki z parasolką...

    /*-+

  • 5. Data: 2007-02-17 21:20:41
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-17 21:45, kiedy *piotr'ek*
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Aaaaa... pieniążki by się chciało prać :-).
    >
    > /*-+

    W mbanku albo w inteligo pieniądze prać? Toż dopiero perwersja...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2007-02-17 23:11:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 22:20:41 +0100, yayco napisał(a):

    > W mbanku albo w inteligo pieniądze prać? Toż dopiero perwersja...

    Ale do przekrętów na Allegro oba banki bardzo dobrze się nadają, więc
    pytający (dhj22.neoplus.adsl.tpnet.pl) powinien być usatysfakcjonowany
    :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2007-02-18 03:48:40
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> writes:

> [...]
    > pokazywałem, tylko nr wpisałem w papiery. Aż żal du*ę ściska, że nie
    > pomyślałem o założeniu konta piorącego. Egh... te ciepłe wyspy, drinki

    Nie rozmarzaj się tak.
    Pamiętaj, że żeby prać, trzeba nie tylko mieć w czym, ale również co.

    --
    jimmij

  • 8. Data: 2007-02-18 10:35:47
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    heh, kolego, nie chodzi o przekrety, bo przekrety mozna robic w inny
    sposob, a to ze znasz moje IP to ci nic nie da, bo nawet tp nie wie ze
    korzystam z neo :)

    pozdrawiam i zycze szczescia

  • 9. Data: 2007-02-18 10:37:08
    Od: Zlecony <w...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 21:29:35 +0100, szogun11 napisał(a):

    > witam czy mozna zalozyc konto w jakims banku bez udzialu kuriera i
    > pojscia do banku poniewaz nie mam na to czasu !!! np. przez telefon lub
    > internet, zeby karta przyszla wtedy do domu? pozdrawiam i prosze o info

    W lukasie mozna bylo ( jeszcze pare miesiecy ) temu zakladac za zwyklej
    poczty.

    --
    pozdrawiam
    Zlecony

  • 10. Data: 2007-02-18 10:58:02
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-18 00:11, kiedy Chris zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Ale do przekrętów na Allegro oba banki bardzo dobrze się nadają,

    Tutaj pełna zgoda. Niestety.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****