  • 1. Data: 2007-02-18 09:34:07
    Temat: KK CITI BP a dostep do programu partnerskiego
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Jestem nowym posiadaczem KK Citi BP i mam pytanie odnosnie
    dostepu do stron BP Partner Club. Na stronie www.bppartnerclub.pl
    znalazlem tylko informacje o rejestrowaniu kart na okaziciela
    a nie bardzo moge znalesc info o tym jak sie zalogowac na
    www.bppartnerclub.pl bedac posiadaczem karty partnerskiej z Citi.
    Skad wziac numer karty i pierwsze haslo?
    Nr karty kredytowej jest za dlugi i sie nie meisci w pole logowania wiec
    odpada:).
    Moze BP samo cos przysle tylko trzeba poczekac?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-02-18 10:22:27
    Temat: Re: KK CITI BP a dostep do programu partnerskiego
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Moze BP samo cos przysle tylko trzeba poczekac?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    ostatnio zadawalem sobie to samo pytanie i...

    musisz udac sie na stacje BP i tam zarejestrowac karte (trwa to kilka
    tygodni) oraz uzyskac od nich haslo, jak bedziesz mial komplet to wtedy
    mozesz sobie sprawdzic na ww stronie historie transkacji/naliczania i
    wydawania punktow oraz zamowic towary z katalogu bez ruszania sie z domu
    (niektore przez net sa tansze)

    ww. nie jest potrzebne jezeli chcesz tylko gromadzic i wydawac punkty,
    aktualna liczbe punktow masz zawsze na paragonie z BP, a na zestawieniu
    z Citi masz l.punktow naliczona w ostatnim okresie, calkowita l. punktow
    mozesz sprawdzi na infolinii

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-18 11:18:19
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > mozesz sobie sprawdzic na ww stronie historie transkacji/naliczania i
    > wydawania punktow oraz zamowic towary z katalogu bez ruszania sie z domu
    > (niektore przez net sa tansze)

    Natomiast poza nagrodami rzeczowymi sa tez takie, ktore zamowisz tylko przez
    internet, ja sobie rowniez chwale znizke 10% na zakupy w Merlinie (czesto
    tam kupuje).

> [...]
    > aktualna liczbe punktow masz zawsze na paragonie z BP, a na zestawieniu z
    > Citi masz l.punktow naliczona w ostatnim okresie, calkowita l. punktow

    Z tymi paragonami to ogolnie wygodnie, bo rzeczywiscie zawsze jest tam
    drukowana aktualna liczba punktow, wiec nie trzeba szukac, logowac sie i
    sprawadzac, ale dostep do BP Partner Club przez internet zdecydowanie
    polecam sobie aktywowac, zawsze moze sie przydac.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson