  • 1. Data: 2007-02-18 13:28:48
    Temat: PKP Inteligo - przelew do US
    Od: Benny <zbkm@_xxxx_interia.pl>

    Czy przelew do US nie można ustawić jako płatność, czy tylko ja nie mogę
    znaleźć takiej opcji?

    Zbyszek

  • 2. Data: 2007-02-18 15:36:59
    Temat: Re: PKP Inteligo - przelew do US
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    On 18 Lut, 14:28, Benny <zbkm@_xxxx_interia.pl> wrote:
    > Czy przelew do US nie można ustawić jako płatność, czy tylko ja nie mogę
    > znaleźć takiej opcji?
    > Zbyszek

    Nie wiem jak na www.pkointeligo.pl
    ale na: www.inteligo.pl
    to można:
    klikasz: Przelewy, Płatności i Płatność do US.

  • 3. Data: 2007-02-18 19:01:38
    Od: Benny <zbkm@_xxxx_interia.pl>

    Asen napisał(a):

    > Nie wiem jak na www.pkointeligo.pl
    > ale na: www.inteligo.pl
    > to można:
    > klikasz: Przelewy, Płatności i Płatność do US.

    W "normalnym" to wiem, ale obsluguje teraz PKO Inteligo i tam kurcze tej
    opcji nie widzę.

    Zbyszek

  • 4. Data: 2007-02-19 20:00:40
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    kliknij na "Przelew jednorazowy" i tam ukaże się opcja "Przelew do US"

    Tak przy okazji: ta funkcja ma taka wadę, że powtarzając przelew za każdym
    razem trzeba od nowa wpisywać nr konta, NIP i inne dane osobiste.
    Pisałem do PKO aby ustawić jako opcję zachowanie danych ale odpowiedzieli że
    "niedasie".