  • Data: 2002-09-18 05:45:32
    Temat: Lukas ???
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę założyć konto w Lukasie głównie dla wysoko oprocentowanych lokat.

    Mam więc pytanie dla osób śledzących oprocentowanie tego banku: kiedy
    ostatnio obniżano w Lukasie oprocentowanie i o ile???
    Obecne warunki mają jak dla mnie bardzo dobre, ale nim założę konto i zdąrzę
    ulokować na lokacie kasę może się okazać, że odsetki zrównają się z tymi
    jakie mam obecnie w ING.

    I jeszcze jedno pytanie ile trwają formalności przy zakładaniu e-konta Pro
    przez internet? Czy szybciej może jest podejść do oddziału i tam wypełnić
    papierki. Po jakiem czasie dostanę tokena?

    Gerard