    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Date: Fri, 30 Jun 2017 00:53:58 +0200

    "marko" 594f5206$0$5149$6...@n...neostrada.pl

    > pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ? jakie teraz
    jest srednie oprocentowanie ?

    EBC drukuje (do JFa, bo on rzekomo tego nie wie -- EBC/ECB skupuje ;)
    rentowne ;) obligacje, aby je umarzać) na potęgę -- więc szmal tanieje...
    Traktuj szmal jak zwykły towar -- im więcej jakiegoś towaru na rynku,
    tym ten towar jest tańszy, bo taka jest prawidłowość podażowo-popytowa...

    Niska cena obowiązuje po obu stronach -- i kredyty tanieją, i depozyty...

    Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
    Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

    Nadto może dać zawał gospodarczy... Bo EBC skupuje (chyba teraz odpoczywa)
    jedynie rentowne obligacje, czyli raczej niemieckie, nie zaś greckie. ;)
    Poniżenie ratingów może dać fatalne efekty w razie kolejnej fali
    naprawczego dodruku...

    -=-

    BTW -- znam to z beletrystyki, więc chcę zasięgnąć najsilniejszego z mięśni...
    Czy to prawda, że Niemcy po II wojnie świętej raz za razem kasowali ludziom
    oszczędności?... Celem było ożywianie gospodarki...

    Były tam akcje typu wymiana szmalu?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.