  • 11. Data: 2011-06-08 16:35:30
    Temat: Re: Lokaty Getinu - czego nie rozumiem?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mateusz Papiernik pisze:

    > Nawiasem mowiac - to juz w ogole czysta ciekawosc z mojej strony. Jaka
    > roznice w miesiecznych odsetkach uznajecie za oplacalna, zeby przenosic
    > depozyty z jednego miejsca w inne?

    Mając na względzie dyskusje z tej grupy - opłacalna różnica wynosi
    dokładnie pół grosza. :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2011-06-08 17:36:44
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 18:35, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Mając na względzie dyskusje z tej grupy - opłacalna różnica wynosi
    > dokładnie pół grosza. :-)

    No tak, mogłem się tego spodziewać :-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 13. Data: 2011-06-08 18:01:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > przecież to są najlepiej oprocentowane lokaty na rynku - mówisz że oferta
    > nie
    > specjalna - no to znajdź mi coś lepszego na rynku niz obecna lokata
    > rewolwer
    > 6,5 %?

    Prosze na przyszlosc powstrzymywac sie z tzw. "gupim piehdoleniem".

    PS
    Rewolwer ma oprocentowanie nominalne 5,01% w skali roku.

  • 14. Data: 2011-06-08 18:17:12
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > Mając na względzie dyskusje z tej grupy - opłacalna różnica wynosi
    > dokładnie pół grosza. :-)

    Plus dobre samopoczucie po takim dodatkowym zysku - bezcenne :-)

  • 15. Data: 2011-06-09 16:48:10
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości