  • 1. Data: 2011-06-08 11:07:54
    Temat: Lokaty Getinu - czego nie rozumiem?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Cześć!

    Próbuję zrozumieć, skąd ten Hype na temat Getin Online i ich lokat.
    Przeglądam ofertę i nie widzę tam nic ciekawego. Wszystkie lokaty maja
    limit wplaty na poziomie 10-15 tys. Wyjatkiem jest standardowa 5%, ktora
    nie prezentuje z mojego punktu widzenia zadnych istotnych korzysci
    wzgledem eM+ w m, zeby ruszac dupe i przenosic pieniadze.

    Czego nie widze, ze trzymanie kasy u Czarneckiego jest niby tak
    oplacalne? Wlozenie 15 tys. mnie nie interesuje, procenty z tego sa tak
    znikome, ze rownie dobrze mozna trzymac na RORze.

    Bardzo prosze o rozjasnienie mi umyslu, bo chyba w tej kwestii jakis
    zatumaniony jestem.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2011-06-08 11:15:47
    Temat: Re: Lokaty Getinu - czego nie rozumiem?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > znikome, ze rownie dobrze mozna trzymac na RORze.
    >
    > Bardzo prosze o rozjasnienie mi umyslu, bo chyba w tej kwestii jakis

    A 15tysięcy razy X? Np 15 tys. razy 30 lokat razy 5,47%, bez podatku?
    Ograniczenie jednej lokaty do 15 k pozwala uniknąć Belki.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-06-08 11:40:00
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 13:15, wiatrak pisze:
    > A 15tysięcy razy X? Np 15 tys. razy 30 lokat razy 5,47%, bez podatku?
    > Ograniczenie jednej lokaty do 15 k pozwala uniknąć Belki.

    A, wiec tutaj lezy kruczek. Nie bralem pod uwage mozliwosci zalozenia
    wielu malych lokat w ramach jednego konta uzytkownika. Naprawde zadne
    prawo nie pozwala wtedy tego traktowac jako jednej skonsolidowanej
    lokaty i dowalic belki pomimo tego? Fajna luka :) Trzeba korzystac, poki
    tak sie da ;)

    Pozostaje minus upierdliwosci - ale korzysci faktycznie sa zauwazalne.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2011-06-08 11:43:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > tak sie da ;)
    >
    > Pozostaje minus upierdliwosci - ale korzysci faktycznie sa zauwazalne.

    Późno się obudziłeś. To juz trwa i trwa. Natomiast będzie trwać tylko do
    końca roku :(

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-06-08 11:57:19
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    ale o co ci chodzi czego nie rozumiesz

    przecież to są najlepiej oprocentowane lokaty na rynku - mówisz że oferta nie
    specjalna - no to znajdź mi coś lepszego na rynku niz obecna lokata rewolwer
    6,5 %?

    Czego tu nie rozumieć - nie powiesz mi chyba że nosisz lokaty do PKO BP czy
    Pekao SA - bo tam to żenada

  • 6. Data: 2011-06-08 12:00:42
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Dziś np. http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

  • 7. Data: 2011-06-08 12:02:26
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 13:43, wiatrak pisze:
    > Późno się obudziłeś. To juz trwa i trwa.

    Ze trwa i trwa to wiem. Mnie to w sumie nie przeszkadza, ja i tak w
    fundusach siedze. Lokaty mnie nie kreca.

    Traktuje to bardziej jako wlasna ciekawosc - zastanawialo mnie, czego
    nie widze, ze to jest oplacalne.

    > Natomiast będzie trwać tylko do końca roku :(

    Tak, to akurat czytalem :( Do konca roku? Bo sobie zakonotowalem w mozgu
    gdzies cos o lipcu.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 8. Data: 2011-06-08 12:05:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Tak, to akurat czytalem :( Do konca roku? Bo sobie zakonotowalem w mozgu
    > gdzies cos o lipcu.

    Panta rhei.

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-06-08 12:05:47
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 13:57, w...@N...gazeta.pl pisze:
    > przecież to są najlepiej oprocentowane lokaty na rynku

    ...po tym, co wyjasnil kolega wiatrak - ze mozna zalozyc ich wiele -
    tak. Nie bede polemizowal, bo nie ma nad czym.

    Bez tej informacji, przy zalozeniu maksymalnej wplaty rzedu 15kpln, ich
    oplacalnosc niewiele sie rozni od dowolnej innej. 3% rocznie roznicy
    przy takiej kwocie to 40zl/m-c - sens tracenia czasu na przejrzenie
    regulaminow, zalozenie lokat i przetransferowanie srodkow dla takiego
    zysku jest w moim odczuciu znikomy.

    > Czego tu nie rozumieć - nie powiesz mi chyba że nosisz lokaty do PKO BP czy
    > Pekao SA - bo tam to żenada

    Nie nosze. Jak juz wielokrotnie to pisalem, jestem mBank only, a lokat
    nie uzywam w ogole. No... mam jeszcze backupowe konto w BZ WBK, ale
    musze je wreszcie zamknac, bo nigdy z niego nie skorzystalem. ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 10. Data: 2011-06-08 13:15:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 14:00, wiatrak pisze:
    > Dziś np. http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1

    Nawiasem mowiac - to juz w ogole czysta ciekawosc z mojej strony. Jaka
    roznice w miesiecznych odsetkach uznajecie za oplacalna, zeby przenosic
    depozyty z jednego miejsca w inne?

    Bo jak tak sobie licze na szybko, to trzeba mielic calkiem sporymi
    srodkami, zeby 1 czy 2% roznicy bylo warte grzechu.

    Albo magicznie wszyscy skaczacy sobie do gardel w sprawie oplacalnosci
    produktow finansowych grupowicze maja w garsci pol banki (nie watpie, ze
    czesc, moze nawet spora, ma), albo duzo mniejsza roznice w odsetkach
    uznaja za istotna/zauwazalna/oplacalna :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net