  • Data: 2015-01-30 22:59:31
    Temat: Re: Lokaty >> 3%?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tom N <5...@4...200952.invalid> ...

    > <http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2014/10/lokata-
    z-funduszem-aviva-7
    > -bgz-optima-opinie-czy-warto.html>
    >
    > "Co wynika z tego zestawienia? Nawet 1% straty na funduszach
    > inwestycyjnych przez trzy miesiące wystarczy, żeby zniwelować
    > pozytywny wpływ promocyjnej lokaty na 7% w skali roku i sprowadzić
    > wartość całej inwestycji poniżej początkowego kapitału. To niebywale
    > mały margines błędu."
    >
    > A tu 6% na lokacie, więc margines jeszcze mniejszy.
    >
    > To ja chyba wolałbym włożyć 100kPLN bez ryzyka 3.6% w NEO na 3
    > miesiące, niż 33kPLN na 6% i 66kPLN zainwestować w fundusze niewiadomo
    >
    > Zwłaszcza, że o lokaty było pytanie.

    ALe z tego c o zrozumiałe - tu padło hasło, ze zysk z lokaty to jedno a ze
    te niewiadomocofundusze tez przynosza zysk.

    Wiec jestem ciekaw wyników akich funduszy.

    Jak dzwonia do mnie z roznych ideopodobnych bankow to najczesciej proponuja
    produkt polegajacy na tym, ze inwestujesz w jakis 5 spolek, i dostajesz
    zysk jak wszystkie 5 nie straci swojej wartosci przez jakis cza.
    Jak dla mnie - smierdzi bardziej niz najpyszniejsze sery...