  • Data: 2015-02-01 21:30:36
    Temat: Re: Lokaty >> 3%?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-01 o 20:22, J.D. pisze:

    > Nie wiem skąd wziąłeś to 10tys., w Neo maksymalna kwota to 1 milion PLN.
    >
    > pozdrawiam

    miałem tam taką lokatę, max 10kzł dla nowych klientów, widać ta jest
    jakaś inna

    dodatkowo utrudnieniem było opłacenie tej lokaty, kobita w placówce
    powiedziała, że mam wpłacić w gotówce!
    nie biegam z kasą po mieście więc jej powiedziałem, że to chyba jakiś żart

    do lokaty było konto (wtedy obowiązkowe, a teraz?) więc założyłem konto,
    przelałem kasę i następnego dnia poszedłem założyć lokatę, laska
    założyła lokatę i pobrała kasę z konta

    z zamknięciem niechcianego konta (po zakonczeniu lokaty) również był
    cyrk, ale o tym może innym razem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS