  • 21. Data: 2012-03-29 21:27:40
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:jl2240$gte$1@inews.gazeta.pl...

    > No to wyp...aj na fora. Tu jest usenet. Tu się myśli.

    czyzby znow .... Kolina ? ;)

  • 22. Data: 2012-03-29 22:53:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl2d3c$360$...@n...news.atman.pl

    > czyzby znow .... Kolina ? ;)

    Waldek -- raz za razem podpadasz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-03-29 23:23:14
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl2idt$q5p$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jl2d3c$360$...@n...news.atman.pl

    > Waldek -- raz za razem podpadasz.

    Leszku - ze podpadam ?
    coz czasem sie podpada, czasem podupada albo i upada,
    ale jak mawial J.Pilsudski ...
    "Byc zwyciezonym i nie ulec to zwyciestwo, zwyciezyc i spocząć na laurach to
    kleska"

  • 24. Data: 2012-03-29 23:59:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl2js2$agd$...@n...news.atman.pl

    > "Byc zwyciezonym i nie ulec to zwyciestwo, zwyciezyc i spocząć na laurach to
    kleska"

    Tak -- bo Piłsudski miał oficjalnie kilka Laur. ;)
    Piłsudski wygrał Bitwę Warszawską, a przegrał wojnę
    (o Rzeczypospolitą) prowadzoną przeciwko klechami,
    gdy Moskale byli pobici, gdy Tuchaczewski nie miał
    już swoich armii, gdy bandyta Gaj Gajowicz został
    wyeliminowany a debil Budionny pojął, że aby zająć
    miasto, trzeba jednak zejść z konia...

    Nie wiem, na ilu naraz Laurach spoczywał Piłsudski,
    ale kobiet raczej mu nie brakowało do spoczywania
    na nich. ;)

    -=-

    Ja mam przed sobą długą drogę -- zanim klechy będą pokonane
    zupełnie, minąć może sporo czasu... Na razie czekam na nową
    partię -- Polską Partię Pijaków Karola Karskiego... Będzie
    to kolejna drzazga sypana z PiSu...

    PiS:

    -- JKaczyński, głaszczący kotkę po policzku
    -- ZZiobro, spec od popełniania samobójstw
    -- KKarski, pijak rozrabiający na Cyprze
    -- JKluzik-Rostkowska, działaczka
    -- MJurek, dzielący ludzi na poczętych i innych...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-03-30 00:34:52
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl2m1a$d$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, na ilu naraz Laurach spoczywał Piłsudski,
    > ale kobiet raczej mu nie brakowało do spoczywania
    > na nich. ;)

    Zostal protestantem aby poslubic jedna Laure
    a pozniej katolikiem - aby ozenic sie z druga.
    Nie wykluczam ze mial tez pewien rodzaj skoliozy -- dupe na boku ;)

    > Ja mam przed sobą długą drogę -- zanim klechy będą pokonane

    Obawiam sie ze zycia ci chlopie nie starczy -- Don Kichot ?
    Jak zapewne pamietasz im bardziej KRK w PL byl przesladowany
    tym byl mocniejszy - wybudowano najwiecej kosciolow ;)

    > -- JKaczyński, głaszczący kotkę po policzku

    On nie ma konta, ty nie masz kota :)
    / hipotetyczne wykluczenie u alergikow /
    poza tym, kot stanowilby konkurencje do michy mleka :)

  • 26. Data: 2012-03-30 00:43:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jl2m1a$d$...@i...gazeta.pl

    > gdy Moskale byli pobici, gdy Tuchaczewski nie miał
    > już swoich armii, gdy bandyta Gaj Gajowicz został
    > wyeliminowany a debil Budionny pojął, że aby zająć
    > miasto, trzeba jednak zejść z konia...

    Oto bohaterowie:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemion_Budionny
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaj_Dimitriewicz_Gaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Michaił_Tuchaczewski

    Gaj Gaj był bohaterem niemal takim, jakim jest teraz
    Kopania. I też był profesorem. :)

    -=-

    Polecam zwłaszcza te informacje:

    Po zawarciu pokoju z Polską w marcu 1921 dowodził wojskami
    pacyfikującymi powstanie w Kronsztadzie, a następnie
    w okresie kwiecień - maj 1921 wojskami tłumiącymi
    (z użyciem gazów bojowych) antybolszewickie powstania
    chłopskie Antonowa na Powołżu - powstanie tambowskie[1][2].

    Bolszewicy już robili bokami, ich armie zostały wytracone, wewnątrz
    kraju powstawały zamieszki, marynarze z Kronsztadu wypowiedzieli
    posłuszeństwo (elita!!!) a mateczką Rosiją wstrząsały fale powstań,
    zaś ze wschodu czekali Japończycy chętni do wojny z osłabionymi
    Rosjanami... W tych warunkach Piłsudski mógł spokojnie zając nie
    tylko wszystkie miasta polskie, białoruskie i ukraińskie, ale mógł
    dogadać się z Bałtami (oddając im rzecz jasna część terytorium Rosji)
    oraz z Japończykami, tym samym ustalając nowy ład w Europie i w Azji
    na kolejne dziesięciolecia...

    O ile Japończycy czy marynarze rosyjskiego Świnoujścia niekienicznie
    byli sprzymierzeńcami Piłsudskiego, o tyle zdrada Białorusinów
    i Ukraińców walczących u boku naszego wodza nie może być wybaczona.

    -==-

    Sama historia Kronsztadu też jest ciekawa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-03-30 01:03:51
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl2oi3$o94$1@inews.gazeta.pl...

    > Sama historia Kronsztadu też jest ciekawa.

    Moze poczytam w wolnej chwili.
    Historia to nie moj konik, religia zreszta tez.
    Cos tam czlowiek wie, bo wypada wiedziec
    ale nie sposob znac sie na wszystkim ;)
    Jak juz wspominalem nie jestem humanista
    - tylko patrzyc jak zaraz ktos napisze ... zmien zasilacz ;)

    Ciasteczko z Raiffi do orzeszkow przyjmiesz ?

  • 28. Data: 2012-03-30 01:04:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl2o2d$f2a$...@n...news.atman.pl

    > Zostal protestantem aby poslubic jedna Laure
    > a pozniej katolikiem - aby ozenic sie z druga.
    > Nie wykluczam ze mial tez pewien rodzaj skoliozy -- dupe na boku ;)

    To nie skolioza, ale dupna schizofrenia. ;)

    > Obawiam sie ze zycia ci chlopie nie starczy -- Don Kichot ?

    Nie jestem chłopem!!! Wypraszam sobie!!!

    > Jak zapewne pamietasz im bardziej KRK w PL byl przesladowany
    > tym byl mocniejszy - wybudowano najwiecej kosciolow ;)

    Nie bez powodu baśniowe smoki mają łby takie, że po ścięciu
    jednego, wyrastają nowe, nierzadko w miejsce jednego, rośnie
    kilka naraz. :)

    Co wg Ciebie jest prześladowaniem? Wyjaśnianie, że Ozorowski
    zatrudnia ateistę w Katedrze Teologii Katolickiej? Rozgłaszanie,
    że księża gwałcą i mordują dzieci a biskupi nie tylko nie
    przeszkadzają w tych gwałtach i mordach, ale nawet pomagają,
    przenosząc gwałcicieli i morderców w nowe miejsca, gdzie ci
    gwałciciele i mordercy nie są znani? Pisanie o krucjatach,
    o mordowaniu innowierców, o paleniu ludzi na stosach,
    o bitwie pod Grunwaldem?...

    Co wg Ciebie jest tym prześladowaniem?

    Pisanie o cioci Stalenczyk i jej bratanicy Sylwii?
    O Łazewski (niemal spoczywającym na Lurach-studentkach)
    spotkanym nad jeziorem w środku nocy? O Struku mówiącym:
    ,,mnie prawda nie interesuje''? O złodzieju Rabiczce?
    O przekrętach samochodowych?...

    Żądanie (i dążenie do) oddychania powietrzem, zamiast wyziewami z kominów?

    () ludzi przybywa -- rzymskich katolików raczej nie przybywa
    () kiedyś papież namaszczał władców na królów, dziś
    cieszy się z tego, że jakiś pseudowładca przyjechał
    na beatyfikację Jana Pawła II
    () w rzymskokatolickiej Hiszpanii bezrobocie przekroczyło 50%
    () słowo 'mafia' kojarzy się z rzymskokatolicką Sycylią

    Ja nie pokonam KRK? Nie pokonam. Pokona go prawda o tym Kościele.
    Bóg o sobie mówi -- ja jestem drogą, prawdą i życiem. A prawdę tę
    niesie między innymi internet.

    > On nie ma konta, ty nie masz kota :)

    Miałem masę kotów. Teraz mam netbook robiący za kocura. :)

    > / hipotetyczne wykluczenie u alergikow /
    > poza tym, kot stanowilby konkurencje do michy mleka :)

    Ty chyba o alergiach wiesz niedużo. :)
    Moja siostra ma kota -- nie może go karmić mlekiem,
    bo ów kot ma uczulenie (?alergię właśnie?) na mleko.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-03-30 01:09:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl2pon$grl$...@n...news.atman.pl

    > Ciasteczko z Raiffi do orzeszkow przyjmiesz ?

    A ile dają? Co Baśka mi rzuci, to Vincenty zabierze!!!
    To, co rąbią banki, jest dowodem tego, że Bóg naprawdę
    potrafi karmić swoich wybranych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-03-30 01:14:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl2pon$grl$...@n...news.atman.pl

    > Historia to nie moj konik, religia zreszta tez.

    To widać. :)

    > Cos tam czlowiek wie, bo wypada wiedziec
    > ale nie sposob znac sie na wszystkim ;)

    O Kronsztadzie warto wiedzieć wiele. To miasto na poziomie!!! ;)
    Zerowym poziomie. :) To miejsce odniesienia.

    Rzuć do Googli:

    Kronsztad zero

    a zrozumiesz, co znaczy 'poziom zerowy'. :)

    > Jak juz wspominalem nie jestem humanista
    > - tylko patrzyc jak zaraz ktos napisze ... zmien zasilacz ;)

    Raczej -- pochłaniacz. :) Zasilaczem jesteś Ty -- zasilający
    Kościół, który pochłania Twoje pieniądze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'