  • 1. Data: 2012-03-28 09:35:24
    Temat: Poważna awaria w mBanku?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu?
    "...w związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca
    br... "

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-03-28 09:37:13
    Temat: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 09:35:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu? "...w
    > związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca br... "

    Prawdopodobnie zmiana sposobu naliczania podatku....

  • 3. Data: 2012-03-28 14:15:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-28 09:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu?
    > "...w związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca
    > br... "

    Powstaje nowy mBank ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-03-28 15:12:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Krystek napisał(a) :

    > Powstaje nowy mBank ;)

    Rzeczywiście:
    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Nowy-mBank,wid,143
    69496,wiadomosc.html
    Ale to nie tej nocy :-)

    I jak znam życie, to pod maską reorganizacji, optymalizacji,
    integracji usług, wbudowania Facebooka, Naszej Szkapy, Twittera i
    Pudelka w jednym, sp... cały interfejs. Wspomnicie jeszcze moje
    słowa :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-03-28 17:52:29
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-28 15:12, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > integracji usług, wbudowania Facebooka, Naszej Szkapy, Twittera i
    > Pudelka w jednym, sp... cały interfejs. Wspomnicie jeszcze moje

    Zamiast otwierać jakieś oddziały i np. obsługę kasową to robią jakieś
    integracje z facebookiem i innymi bzdurami. Po co takie coś w banku ?

    Mr. Owl.

  • 6. Data: 2012-03-28 18:24:37
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-28 17:52, Pan Sowa pisze:

    > Zamiast otwierać jakieś oddziały i np. obsługę kasową to robią jakieś
    > integracje z facebookiem i innymi bzdurami. Po co takie coś w banku ?
    >
    > Mr. Owl.

    To się zdaje się nazywa "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi".
    Ja-tam w mbanku trzymam "na papierosy". (Hint: nie palę!)
    :)

    mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
    stało".
    Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 7. Data: 2012-03-28 19:06:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    maruda napisał(a) :
    > mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
    > stało".
    > Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

    Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na
    funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub
    funkcjonalności: bye bye sentymenty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-03-28 19:37:54
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-28 19:06, Zbynek Ltd. pisze:
    > Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na
    > funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub
    > funkcjonalności: bye bye sentymenty.

    Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to
    prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani
    najtańszy, bo podstawowe usługi jak polecenie zapłaty czy bezpłatność
    bankomatów kosztują nie mało (w porównaniu do oferty innych banków, bo
    przecież to niewielkie pieniądze). W zamian dostajemy niezły dostęp
    przez internet i możliwość zawierania umów tym kanałem. Ale czy warto za
    to płacić WIĘCEJ ?

    Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem
    lub przekształcić mKioski w oddziały woli wydać 100 mln zł na integracje
    z facebookiem i videochaty. Dla mnie to gwóźdź do trumny tego banku.
    Widać bank celuje w osoby w wieku 18 lat i postanowił olać swoich
    wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z wiekiem po prostu
    zmieniły się (wzrosły).

    Mr. Owl.

  • 9. Data: 2012-03-29 03:35:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" jkve08$p60$...@i...gazeta.pl

    > Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

    Duka - 20%
    Levi's - 30%
    Pawo - 40%
    Smyk - 15%
    Stefanel - 20%
    Top Secret - 25%
    Troll - 25%
    VIP Collection - 20%
    WITTCHEN - 20%
    Wilsoor - 20%

    Rabat obowiązuje z dowolną kartą mBanku.
    W przypadku sklepów sieci Smyk należy pobrać ze strony mBanku kupon rabatowy.

    http://www.mbank.pl/karty/promocje/program-rabatowy-
    kwiecien2012.html

    Ja ślubowałem przed 25 latami, że pójdę sobie z tego
    z banku, w którym będą mnie źle traktować.

    Kilka lat temu ślubowałem, że jeśli Citi będzie prowadził mi
    rachunek za darmo, to wrócę tam. No i zaraz dano mi tam kartę
    kredytową za darmo z możliwością lania za periodyki.

    Ślubowałem też, że do jeśli wrócę do BGZ, to raczej na skutek bardzo
    dobrej oferty. Optima mnie nie zachęciła, ale Baśka -- owszem.

    -=-

    Obiecałem też, że będę wytrwale zwalczał banki nieuczciwe, o ile będę mógł.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-03-29 03:40:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jkvi9j$iko$...@u...news.interia.pl

    > Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to prawdziwych
    oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie
    > jest ani najtańszy,

    Chyba drwisz!! To raczej najdroższy bank!

> [...]
    > czy warto za to płacić WIĘCEJ ?

    > Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem

    Można już wpłacać w Multi dowolne kwoty.

> [...]
    wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z
    > wiekiem po prostu zmieniły się (wzrosły).

    Moje potrzeby:

    -- brak problemów
    -- dostęp via net przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu
    -- brak jakichkolwiek opłat (poza odsetkami za kredyty
    czy debety oraz opłatami specjalnymi typu dostarczenie
    wyciągu na złoconej tacy)

    Dobrze, jeśli gdzieś można wpłacać makulaturę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'