  • 1. Data: 2004-10-12 10:59:17
    Temat: Lokata Prywatyzacyjna z innej beczki
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Czy ktoś dysponuje jakimiś informacjami na temat kwot, które wpłynęły do
    PKO w związku z zakładaniem lokat. Chodzi mi konkretnie jaka część
    środków to napływ gotówki z zewnątrz.

  • 2. Data: 2004-10-12 10:59:18
    Temat: Re: Lokata Prywatyzacyjna z innej beczki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wizardx12 <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktoś dysponuje jakimiś informacjami na temat kwot, które wpłynęły
    > do PKO w związku z zakładaniem lokat. Chodzi mi konkretnie jaka część
    > środków to napływ gotówki z zewnątrz.

    Pewnie wiedza, ale nie powiedzia ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-12 11:25:21
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Chodzi mi konkretnie jaka część środków to napływ gotówki z zewnątrz.

    o co chodzi z tym "z zewnatrz" ?
    z innej planety ?

  • 4. Data: 2004-10-12 11:26:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:
    > o co chodzi z tym "z zewnatrz" ?
    > z innej planety ?

    Od nie-klientow PKO BP :)

  • 5. Data: 2004-10-12 11:29:34
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/12/2004 1:25 PM, Użytkownik PiotR napisał :

    > Chodzi mi konkretnie jaka część środków to napływ gotówki z zewnątrz.
    >
    > o co chodzi z tym "z zewnatrz" ?
    > z innej planety ?

    To takie trudne do zrozumienia? Zakładając lokatę (nie mówię tu tylko o
    LP) możesz wykorzystać środki zgromadzone np. na rachunku ROR w danym
    banku, lub przynieść pieniądze np. w zębach wyciąnąwszy wcześniej ze
    skarpety. (oczywiście najlepiej czystej).

  • 6. Data: 2004-10-12 11:49:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    wizardx12 <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > danym banku, lub przynieść pieniądze np. w zębach wyciąnąwszy
    > wcześniej ze skarpety. (oczywiście najlepiej czystej).

    Tak na boku, mnie by przewrotnie ciekawiło ile osób założyło lokaty
    prywatyzacyjne płacąc gotówką ... wyciągniętą nieco wcześniej z
    konta w PKO BP ;-)

  • 7. Data: 2004-10-12 18:56:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marcin Kasperski napisał(a):

    > Tak na boku, mnie by przewrotnie ciekawiło ile osób założyło lokaty
    > prywatyzacyjne płacąc gotówką ... wyciągniętą nieco wcześniej z
    > konta w PKO BP ;-)

    Pewnie dużo. Sam stałem na dwie kolejki w poniedziałek [po lokaty] i w
    drugiej [aby zrobić zwykłą wpłatę i przy okazji się ogrzać w długiej
    kolejce] i sam widziałem wypłaty 2 x 20 kPLN.

    Stałem od 7 do 14. Miałem nawet stempel i numer 121 :-)
    Dużo osób się wykruszyło, a w momencie zakończenia przyjmowania lokat -
    miałem kilkanaście osób do kasy ;-((

  • 8. Data: 2004-10-12 18:58:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Stałem od 7 do 14. Miałem nawet stempel i numer 121 :-)
    > Dużo osób się wykruszyło, a w momencie zakończenia przyjmowania lokat -
    > miałem kilkanaście osób do kasy ;-((

    Aha - chciałem płacić z inteligo. Podobno dyrektor rano wyszedł do łumu
    i ostrzegał, że będzie to trwało najdłużej.

    Ktoś płacił za lokaty przez inteligo?

    I ciekawi mnie coś jeszcze - dokonywana jest chyba blokada środków, z
    tego co było napisane. Czyli co - podwójne oprocentowanie [na inteligo i
    na lokacie prywatyzacyjnej] ?

  • 9. Data: 2004-10-12 20:20:28
    Od: "Adam Skórka" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:ckh9b4$i6e$2@news.elsat.net.pl...
    > Wojciech Nawara napisał(a):
    > I ciekawi mnie coś jeszcze - dokonywana jest chyba blokada środków, z
    > tego co było napisane. Czyli co - podwójne oprocentowanie [na inteligo i
    > na lokacie prywatyzacyjnej] ?

    jeszcze w tym samym dniu srodki z inteligo sa sciagane na lokate, a do
    oprocentowania liczy sie saldo z konca dnia

  • 10. Data: 2004-10-12 20:50:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Adam Skórka napisał(a):

    > jeszcze w tym samym dniu srodki z inteligo sa sciagane na lokate, a do
    > oprocentowania liczy sie saldo z konca dnia

    Pisali 'blokada środków na lokatę', więc zrozumiałem, że to faktycznie
    'blokada' sensu stricto.

    Dzięki za info.