  • 11. Data: 2004-10-12 22:00:34
    Temat: Re: Lokata Prywatyzacyjna z innej beczki
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Tue, 12 Oct 2004 20:58:34 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    >Aha - chciałem płacić z inteligo. Podobno dyrektor rano wyszedł do łumu
    >i ostrzegał, że będzie to trwało najdłużej.
    >
    >Ktoś płacił za lokaty przez inteligo?

    Hehe, ja zaliczyłem coś 7 razy rundę kolejka <-> lokalny bankomat :)
    W ten dosyć oryginalny sposób skompletowałem gotówkę na 2 lokaty.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]
    "Ubi ordo deficit, nulla virtus sufficit"

  • 12. Data: 2004-10-13 11:36:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> writes:

    > Pisali 'blokada środków na lokatę', więc zrozumiałem, że to faktycznie
    > 'blokada' sensu stricto.

    Bo pewnie taka też była (blokada na te parę godzin od chwili
    zakładania lokaty prywatyzacyjnej, do chwili, gdy ktoś dokona
    odpowiedniego przeksięgowania).