  • 1. Data: 2010-11-30 23:09:13
    Temat: Lokata Codzienna - jak w praktyce?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Zastanawiam się nad przerzuceniem kasy na lokaty codzienne w Getinie.
    Odstraszają mnie jednak trochę od tego przeczytane tu opowieści o różnych
    problemach - a to się lokata nie założy, a to zablokuje drugie tyle
    środków, a to nie naliczy premii...

    Wiadomo - słychać głównie narzekających ;)
    Ale czy są też zadowoleni?

    BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2010-11-30 23:22:28
    Temat: Re: Lokata Codzienna - jak w praktyce?
    Od: Biedny student <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 00:09, Borys Pogoreło pisze:
    > Cześć,

    > BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

    1015,98 na 3 m-ce

  • 3. Data: 2010-12-01 08:53:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
> [...]
    > środków, a to nie naliczy premii...
    >
    > Wiadomo - słychać głównie narzekających ;)

    Naprzod otworz konto skarbonkowe, wtedy bedziesz dostawal 1zl za zalozenie
    lokaty. Nie jest tak zle z tym systemem i lokatami, przy koncie najwieksza
    niedorobka jest to, ze nie mozna wpisac przelewu z data przyszla nie majac
    srodkow na koncie w momencie wpisywania.
    Dla lokat zakladanych wlasnie z konta jest ta 1zl i wtedy np. dla 3-mies
    przy opr.4.85% i dla min sumy tj. 1015.98 po doliczeniu tej zlotowki masz
    oprocentowanie 5.42%. Jak na 3-mies to chyba nie ma nic lepszego. Chyba
    duzym nieporozumieniem jest to, ze ludzie tworza lokaty przez wnioski i
    wtedy tej premii prawdopodobnie nie ma (nie wiem nie testowalem). Lokaty
    trzeba zakladac od razu z poziomu systemu ze srodkow, ktore sa na koncie,
    wtedy bez problemu przyznaje te zlotowki za zalozenie lokat.

  • 4. Data: 2010-12-01 09:51:58
    Od: cc <c...@c...pl>

> [...]
    > środków, a to nie naliczy premii...
    >
    > Wiadomo - słychać głównie narzekających ;)

    mozna byc tez zadowolonym - narzekajacym.

    zadowolonym bo oproc. jest nie do przebicia,
    a te problemy da sie przezyc.

    na co narzekalem to juz wiadomo.
    niepokoilo mnie tylko to (bo te problemy da sie wyjasnic z nimi) - czy
    to sa jedyne bledy, czy np. mozliwe jest cos innego, np. znikniecie kasy
    (nie mamy pana pieniedzy, i co nam pan teraz zrobi?). poki co chyba nic
    nie zniknelo.

    od dluzszego czasu juz nie ma blokady podwojnej srodkow, aczkolwiek
    przestalem robic te lokaty po nocach. moze to mialo jakis wplyw, np.
    trafienie w jakies przetwarzanie, system offline.

    z naliczaniem zlotowek nadal tak sobie - zadzwonili, mowili ze wiedza o
    bledzie, ze pokoryguja... no to na razie olewam, zadzwonie za
    miesiac-dwa i poprosze o wyrownanie. aktualna sytuacja jest taka: na 18
    lokat 1zl wplynelo bez problemu za polowe. wczoraj - ostatniego dnia
    miesiaca, cos skorygowali i pojawily sie dodatkowe zlotowki. juz nawet
    bez upominania sie. ale nadal dwoch brakuje. poczekam cierpliwie :)
    troche to jest dziwne bo skoro to korygowali (wplynely pod data 30.11, w
    dniu w ktorym nic nie zakladalem), to chyba recznie albo po poprawce
    jakiegos alorytmu. i co, znowu sie nie udalo poprawic czy jakies
    problemy z liczeniem do dwudziestu? :)

  • 5. Data: 2010-12-01 11:30:21
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    konto skarbonkowe ?? jakos getin sie nie chwali.

    Pozdr.
    R...

  • 6. Data: 2010-12-01 11:35:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Szukaj na http://getinonline.pl

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-12-01 11:40:02
    Od: " Rooobert " <r...@g...pl>

  • 8. Data: 2010-12-01 11:42:34
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    No tak getin.pl i getinonline.pl to "prawie" dwa rozne banki.:P
    P.S.
    znowu dubelt. net cos mi szwankuje :(

    Pozdr.
    R....

  • 9. Data: 2010-12-01 12:28:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 10:51:58 +0100, cc napisał(a):

    > dniu w ktorym nic nie zakladalem), to chyba recznie albo po poprawce
    > jakiegos alorytmu. i co, znowu sie nie udalo poprawic czy jakies
    > problemy z liczeniem do dwudziestu? :)

    Nie pierwszy i nie ostatni problem z Getinem ;)

    Dzięki wszystkim za odzew - na razie przetestuje "lokatę na start".

    Umowę na konto skarbonkowe da się podpisać w oddziale, czy trzeba się
    bawić w chowanego z kurierem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-12-01 12:35:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dzięki wszystkim za odzew - na razie przetestuje "lokatę na start".
    >
    > Umowę na konto skarbonkowe da się podpisać w oddziale, czy trzeba się

    W oddzialach nie przyznaja sie do Getinonline.pl. Tylko kurier. Sa 3 getiny
    kazdy z osobna bankowoscia i innymi produkatami-Open/Getinonline/Getin
    GB24+placowki.