  • 1. Data: 2010-11-30 19:21:18
    Temat: Spadnie czy pojdzie do gory?
    Od: witek <w...@g...pl>

    No wlasnie.
    Trafi złotówkę mocniej czy to już koniec?
    Poczekac jeszcze dzien czy sprzedac juz dzis?

  • 2. Data: 2010-11-30 20:08:32
    Temat: Re: Spadnie czy pojdzie do gory?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie.
    > Trafi złotówkę mocniej czy to już koniec?
    > Poczekac jeszcze dzien czy sprzedac juz dzis?

    Gdybym wiedział na pewno takie rzeczy, to zostałbym miliarderem w parę
    tygodni.

    Podziel ryzyko. Sprzedaj połowę, a resztę później.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-30 23:08:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/30/2010 2:08 PM, Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gdybym wiedział na pewno takie rzeczy, to zostałbym miliarderem w parę
    > tygodni.
    >
    > Podziel ryzyko. Sprzedaj połowę, a resztę później.

    Myślałem, ze ktoś rzuci monetą za mnie.

  • 4. Data: 2010-11-30 23:24:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:08:16 -0600, witek napisał(a):

    > Myślałem, ze ktoś rzuci monetą za mnie.

    Rzuciłem, wypadł orzeł, interpretacja należy do Ciebie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-11-30 23:45:19
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/30/2010 5:24 PM, Borys Pogoreło wrote:

    > Rzuciłem, wypadł orzeł, interpretacja należy do Ciebie ;)

    sprzedałem.
    we wznoszace sie orły nie wierzę,
    zawsze jak je widzę to pikują ostro w dół.

  • 6. Data: 2010-12-01 07:02:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:45:19 -0600, witek napisał(a):

    > sprzedałem.
    > we wznoszace sie orły nie wierzę,
    > zawsze jak je widzę to pikują ostro w dół.

    Wydaje mi się że dobrze zrobiłeś, bo jakby nie patrzeć, rajd świętego
    Mikołaja, jest jak najbardziej realnym zagrożeniem, jak co roku zresztą,
    wtedy akcje w górę a dolar w dół. Jak wiadomo rajdu może nie być na
    północ tylko na południe, no ale tego to się można tylko domyślać, więc
    lepszy wróbel w garści ... jak to mawiają tu i ówdzie.

    --
    xbartx